וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספטמבר של באומן בר

עדי דברת

21.10.2007 / 16:15

שלמור אבנון עמיחי הגיע למקום השני בטבלת משרדי הפרסום. למקום השלישי בדירוג הגיע אדלר חומסקי, מקאן נדחקו למקום הרביעי

באומן בר ריבנאי מוביל בספטמבר את טבלת משרדי הפרסום עם היקף פרסום של כ-8.8 מיליון דולר. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום.

הקמפיינים הבולטים של המשרד החודש היו קמפיין פלאפון עם ארקדי גאידמק, קמפיין "מנויים וזוכים" של "ידיעות אחרונות", פרסום לסופר פארם ופורד מונדיאו החדשה.

למקום השני הגיע משרד שלמור אבנון עמיחי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-8 מיליון דולר שהופנתה בעיקר לפרסום לישראכרט, ביטוח ישיר ופסטיבל הכדורים הפורחים של יטבתה.

במקום השלישי נמצא משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי עם היקף פרסום של כ-7.6 מיליון דולר. מקאן אריקסון ירד למקום הרביעי, עם היקף פרסום של 6.2 מיליון דולר בלבד.

לעומת זאת, מקאן דיגיטל מוביל גם החודש את טבלת האינטראקטיב עם הוצאה לפרסום של כמיליון דולר. מקאן דיגיטל פירסם את סלקום, אל על עם מחירי הרגע האחרון, ג'יימס ריצ'רדסון עם תחקיר ידיעות הקובע שהוא זול משמעותית ועוד.

אידיאולוג'יק שני באינטראקטיב

במקום השני בדירוג האינטראקטיב החודשי ממוקם אידיאולוג'יק עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-875 אלף דולר. המשרד בלט עם קמפיין הסליחות של כאל, מאזדה 2 ועוד.

קטגוריית רשתות שיווק מובילה בספטמבר את טבלת דירוג הפרסום החודשי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7 מיליון דולר. המותג המוביל בקטגוריה הוא סופר פארם עם הוצאה לפרסום של 862 אלף דולר באמצעות באומן בר ריבנאי.

במקום השני בקטגוריה ממוקמת רשת שופרסל עם השקעה בפרסום של כ-830 אלף דולר, באמצעות גיתם BBDO, אדלר-חומסקי & ורשבסקי ופרסום בריקמן. במקום השלישי בקטגוריה ממוקם המשביר לצרכן, עם מבצעי בשמים וכלי בית באמצעות פוגל אוגילבי.

תת ענף תקשורת הסלולרית מתברג גם החודש במקום השני בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.9 מיליון דולר לעומת 6.4 מיליון דולר באוגוסט. פלאפון מובילה בהפרש ניכר בפרסום בקטגוריה, עם הוצאה לפרסום של כ-1.95 מיליון דולר, שהופנו לקמפיין "דור שלישי לכולם" עם ארקדי גאידמק, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, וקמפיין FAMILY FUN באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

במקום השני בקטגוריית הסלולר ממוקמת פרטנר עם איחולי שנה טובה של "חשיבה מחוץ לקופסה" באמצעות שלמור אבנון עמיחי, והמלצה לחיסכון בחשבון החודשי באמצעות ראובני פרידן.

במקום השלישי בקטגוריה מתמקמת סלקום בעיקר עם מבצע "לדבר חופשי שלושה חודשים" באמצעות גיתם BBDO.

הביגוד הוא תת הענף שהגיע למקום השלישי בטבלה לאחר שהכפיל את היקף הפרסום מחודש שעבר ל-4.17 מיליון דולר. המותג המוביל בקטגוריה הוא אופנת מתאים לי באמצעות פוגל אוגילבי ואריאלי פובליסיס.

פרוקטר אנד גמבל והחברה המרכזית למשקאות מובילות את טבלת המפרסמים, עם הוצאה דומה לפרסום של כ-2.2 מיליון דולר, כל אחת. פרוקטר אנד גמבל בולטת עם פרסום לאוראל בי- מברשת השיניים החשמלית, באמצעות פוגל אוגילבי, הנד אנד שולדרס באמצעות באומן בר ריבנאי ופנטן פרו-וי באמצעות אדלר חומסקי & ורשבסקי.

החברה המרכזית למשקאות השקיעה בפרסום לנביעות - "בקבוק 5 ליטרים עם ברז" באמצעות שלמור אבנון עמיחי. כמו כן השקיעה החברה בפרסום לספרייט - בקמפיין לפחיות שעוצבו במיוחד על ידי הצרכנים, באמצעות גלר נסיס.

השיבושים של חברת YES הובילו, ככל הנראה, להקטנת תקציב הפרסום שלה החודש.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר כי: "החברה פירסמה בכ-100 אלף דולר בלבד בחודש זה, בהיקף קטן מאוד ביחס להוצאה החודשית הממוצעת לפרסום. היקף הפרסום הנמוך פגע כמובן גם במיקום של משרד הפרסום שלה - מקאן אריקסון- שהגיע למקום הרביעי בלבד בדירוג המשרדים החודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully