וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק בדרך למיזוג עם זוהר יעקובסון?

22.10.2007 / 1:12

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל לוק בודק לאחרונה אפשרות לרכישת אחוזים מסוכנות השחקנים של זוהר יעקובסון. יעקובסון: "יש בינינו הערכה מקצועית וידידות גדולה ולא יותר"

מנכ"ל סוכנות לוק ירון ליכטנשטיין מנהל בחודשים האחרונים מגעים לרכישת אחוזים בסוכנות השחקנים של זוהר יעקובסון ומיזוגה עם מחלקת השחקנים של לוק, כך נודע לוואלה! ברנז'ה..

ההערכה היא כי אם המהלך יבשיל הוא ישרת רבות הן את יעקובסון, שתהנה מהמטרייה הרחבה של קבוצת ידיעות אחרונות והן את לוק שתהנה מהיוקרה שמביאה עמה סוכנות השחקנים של יעקובסון. המהלך אף יהפוך את לוק לסוכנות החזקה והגדולה בישראל.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי בסוכנות לוק תפתח בקרוב חטיבה שתייצג כותבים ויוצרים. חטיבה זו תתוסף לשלוש החטיבות שכבר קיימות בסוכנות: טאלנטים, דוגמניות ודוגמנים וחטיבת ניצבים וילדים. בנוסף עוסקת הסוכנות בפיתוח תוכן

ירון ליכטנשטיין התמנה למנכ"ל "לוק" לפני שנתיים. עם מינויו הוא דאג לטפח את חטיבת השחקנים של הסוכנות, שבשנה האחרונה הגדילה את המחזור שלה פי ארבע. בין הטאלנטים המיוצגים בלוק ניתן למצוא את גלית גוטמן, מכיל ינאי, תום אבני, רונית יודקביץ' ועידו תדמור. בסוכנות של יעקובסון מיוצגים: מילי אביטל, אפרת בוימוולד, גורי אלפי, אורנה בנאי, רן דנקר, יודה לוי ואחרים.

זוהר יעקובסון מסרה בתגובה: "ביני לבין סוכנות לוק הערכה מקצועית הדדית וידידות גדולה ולא יותר." ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק סרב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully