וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי גלר מכבס את היורש

וואלה! ברנז'ה

22.10.2007 / 12:47

שת"פ "Tide סופר אמא" קשת במסגרת תכנית "היורש" עם אורי גלר זכה במדליית כסף בתחרות אלוף האלופים של תאגיד הפרסום WPP

תאגיד הפרסום העולמי WPP קיים השנה לראשונה את תחרות WPPED CREAM–תחרות לבחירת "אלוף האלופים" בפרסום במספר קטגוריות בהן: עיצוב, אינטראקטיב, בימוי, יחסי ציבור ומדיה. שיתוף הפעולה של קשת ו-TIDE בפורמט "היורש" זכה במדליית כסף בקטגוריית המדיה.

כזכור, במהלך העונה הוזמנו צופי התכנית להיכנס לאתר קשת ולספר סיפור ייחודי על הקשר בינם לבין אימם. הסיפור המרגש ביותר ע"פ בחירת הגולשים זכה בפרס. ב- WPP נימקו את ההחלטה להעניק את הפרס לפעילות השיווקית של קשת ו-Tide סופר אמא, בין השאר בזכות: אסטרטגיית הפרסום המקורית, הקריאייטיב המיוחד והביצוע.

מדברי השופטים על שיתוף הפעולה: "שימוש חכם ביותר בתוכן טלוויזיוני, שנוצל בהצלחה בפלטפורמות נוספות (...) הרעיון שלאמא יש כוחות מיוחדים הוא חדשני ומחבר את קהל המטרה בקטגוריה שבד"כ מתרכזת אך ורק במוצר ובתכונותיו"

לימור ק.אהרונוביץ', מנהלת מח' שת"פ מסחרי, קשת מסרה: "המטרה בחיבור עם מותג כמו טייד היתה ליצר בולטות ועניין דרך פעילות 360 הכוללת פרסום על המסך, הנעת צופים לפעילות באתר תוכן גולשים ופעילות בנקודות המכירה. הקידום נעשה באמצעות חסויות תלת-מימד - דבר שנעשה לראשונה בתכניות ערוץ 2, פינות תוכן אינטראקטיביות ומיני סייט ממותג ועתיר תוכן"

על הפרויקט אחראים גבי אטל סמנכ"ל זניט מדיה וגלעד קט סמנכ"ל במדיה קום שמסרו: "בעולם המדיה של היום לא ניתן להסתפק רק בפרסום קונבנציונאלי אנחנו תמיד מחפשים עבור הלקוחות שלנו הזדמנות ליצור חיבור אמוציונאלי באמצעות תוכן רלוונטי למותג ואנו שמחים שפעילות זו זכתה להכרה בינלאומית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully