וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרוג החדש של אמנון אברמוביץ'

ענת קם

22.10.2007 / 13:40

העיתונאי שיבח במאמר בגלובס את המועמד לתפקיד פרקליט המדינה יהודה וינשטיין, מבלי שציין כי הוא מיודד עמו

העיתונאי אמנון אברמוביץ' פירסם ביום שישי האחרון מאמר בגלובס תחת הכותרת "נתיב המזללות". הכותרת הראשית וכותרת המשנה מתייחסות לכתב האישום נגד השר לשעבר אברהם הירשזון, אולם למעשה, עסק המאמר בעיקר בועדת האיתור לפרקליט המדינה.

בחלקו הראשון ביקר אברמוביץ' את תפקוד הועדה הקודמת ואת החלטתה למנות עורך דין "אנמי", לדבריו, כערן שנדר. בהתייחסו לועדה הנוכחית, מציין אברמוביץ' את שמו של עורך הדין יהודה וינשטיין כמועמד מוביל לתפקיד, מהלל ומשבח את יכולותיו ואף אומר כי אם יחפוץ בתפקיד "צריכה הוועדה לחטוף אותו בשתי ידיים" (מתוך המאמר).

וינשטיין הוא חבר ותיק של אברמוביץ'. אולם במאמר לא מופיע אזכור לקשר ביניהם. אחד מכתבי המשפט אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אני סבור שמן הראוי שעיתונאי שכותב על אדם כזה או אחר מקרב מכריו הקרובים יציין כגילוי נאות את הקרבה ביניהם." ביקורת על דבריו של אברמוביץ' התעוררה גם בקרב אנשי משרד המשפטים. אחד מהם אמר: "אמנון אברמוביץ' ויהודה וינשטיין הם חברים קרובים שנפגשים לעתים קרובות. כל כתבי המשפט יודעים על זה. לא ראוי היה לפרסם את הדברים ללא גילוי נאות."

אמנון אברמוביץ' מסר בתגובה: "עורך הדין יהודה וינשטיין הוא מכר ותיק ועובדה זו איננה צריכה להשפיע, משום שאתה מבקר אנשים או משבח אותם על סמך היכרות. ללא היכרות אין בסיס לא לביקורת ולא לשבח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully