וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב קוטנר מצטרף ל-102fm

ענת קם

24.10.2007 / 10:44

יעזוב את ערוץ 24 וישמש מנהל מחלקת המוזיקה ועורך מוזיקלי ראשי בתחנה. כמו כן יגיש רצועה יומית מדי צהרים

יואב קוטנר העורך הראשי של ערוץ מוסיקה 24 עוזב ומצטרף לרדיו תל אביב FM102, וישמש בתפקיד מנהל מחלקת המוזיקה ועורך מוזיקלי ראשי בתחנה. בנוסף לתפקידיו הניהוליים במערכת, יגיש קוטנר רצועת מוזיקה יומית, בעריכתו, אשר תשודר בשעות הצהריים ותשלב סגנונות מוזיקה שונים. כמו כן, ישתלב קוטנר בסגל המרצים של מכללת רדיו תל אביב.

קוטנר החל את דרכו כעורך מוזיקלי בגלי צה"ל. במשך הזמן, הפך שמו לשם נרדף למוזיקה שאינה בזרם המרכזי. הוא ערך והגיש את "סוף עונת התפוזים" סדרת טלוויזיה שתיעדה את תולדות הרוק הישראלי, הגיש פינות בתוכניות רדיו וטלוויזיה פופולאריות ואת סדרת הרדיו "מסע הקסם המסתורי" שתיעדה את תולדות להקת הביטלס. קוטנר ערך את החלק העברי באנציקלופדית המוזיקה באתר האינטרנט Mooma ובשנת 2003 היה שותף לצוות שזכה במכרז להפעלת ערוץ המוזיקה הישראלי ושימש עד עתה עורכו הראשי.

שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב FM102: "רדיו תל אביב מצרף לשורותיו את איש הרדיו הבכיר והמוערך ביותר בישראל. אנו שמחים וגאים ש-'מר מוזיקה' בחר ברדיו תל אביב כביתו, מבין כל ההצעות הרבות שקיבל."

יואב קוטנר: "נורא התגעגעתי לעבוד ברדיו. אני מאמין שרדיו תל אביב הוא העתיד של הרדיו ואני רוצה להצטרף לעתיד. אני מאוד אוהב את ערוץ 24 והוא הילד שלי, וכעת הילד הזה יוצא לדרך חדשה, עם תכניות חדשות ואני מאחל להם הרבה הצלחה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully