וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי רשות השידור הפסיקו המו"מ על הרפורמה

ענת קם

25.10.2007 / 10:13

במכתב למנכ"ל הרשות הודיע ראש הועד כי האיום באי תשלום משכורות חודש אוקטובר הוא צעד חד צדדי ולכן יופסק המו"מ

ועד עיתונאי רשות השידור הודיע אמש למנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, על הפסקת המשא ומתן מצדם. במכתב ששלח אחיה גינוסר, יושב ראש ועד העובדים, נכתב כי לאור הידיעות בדבר האיום בדחיית תשלום משכורות אוקטובר, מפסיקים העיתונאים את המשא ומתן שניהלו עם רשות השידור בחודשים האחרונים.

כזכור, תכנית הרפורמה ברשות השידור הביאה את עובדי הרשות והנהלתה לשולחן המשא ומתן, בעקבות התכנון לפטר מאות מעובדי הרשות ולשנות את תנאי שכרם של העובדים האחרים. מזה מספר חודשים מתנהל משא ומתן ולטענת גינוסר במכתבו, "עד לרגע זה מתנהל המו"מ ללא משברים". מאחר שלטענת העובדים הובטח להם כי לא יבוצעו מהלכים חד צדדיים בתקופת הדיונים, ואי תשלום משכורות הוא צעד חד צדדי מכיוון רשות השידור, מפסיקים העיתונאים את המשא ומתן מצדם עד לקבלת הבטחה שהפעולות החד צדדיות תפסקנה.

מוטי שקלאר אמר בתגובה, כי "הנהלת רשות השידור מתריעה זה חודשים רבים על בעיית תזרים המזומנים. אי-תשלום המשכורות אינו נעשה כפעולה חד צדדית, ונובע ממצוקה אמיתית של מחסור בתזרים, דבר שלצערי אנו מתמודדים איתו בחודשים האחרונים. אינני חושב שנבון ונכון יהיה להימנע מהמשך המו"מ שכן זוהי הדרך למימוש מטרתנו, ביחד עם משרד האוצר, להבראת הרשות ומניעת עיכוב תשלום המשכורות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully