וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא סודרי עוזב את ערוץ 10

ענת קם

28.10.2007 / 11:11

שח מט לאבי וייס. סודרי יצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 כעורך המהדורה המרכזית. בועז סטמבלר יערוך את אולפן שישי

גיא סודרי, העורך הראשי של המהדורה המרכזית של חדשות 10 עוזב אחרי ארבע שנים לחדשות ערוץ 2, שם ישמש באותו התפקיד. כיום עורכים את מהדורת החדשות של ערוץ 2 בועז סטמבלר ולירן דן. סטמבלר יחליף את רותי יובל כעורך אולפן שישי ואילו לירן דן מונה לעמוד בראש פרויקט הקמת אתר האינטרנט של חברת החדשות וימונה לסמנכ"ל אינטראקטיב בחברה.

טלי בן עובדיה, מי ששימשה עורכת ראשית של מהדורת החדשות של ערוץ 10 מיום הקמת חברת החדשות של הערוץ, תשוב לשמש העורכת הראשית של המהדורה. בן עובדיה עזבה את התפקיד לאחר פרישתו של מנכ"ל החברה רם לנדס ועם כניסתו של אבי ברזילי לתפקיד במקומו. תחילה ערכה את "כל הזמן" תכנית האקטואליה של עמנואל רוזן ולאחר מכן שבה לחברת החדשות של ערוץ 10 כעורכת תכניתם של רביב דרוקר ועופר שלח בימי שישי. בחודשים האחרונים חזרה בן עובדיה לערוך את המהדורה המרכזית של הערוץ ובשלב זה לא ידוע מי יחליף אותה בעריכת המגזין של יום שישי.

גיא סודרי החל את דרכו בגלי צה"ל, שם ערך בין היתר את התכנית "נכון לעכשיו" ו"עושים צהריים" עם יעל דן. עם שחרורו הצטרף לחברת חדשות ישראל, שהפיקה את שידורי החדשות בעבור ערוץ 10. ב-2003, עבר לחדשות 10 .

אבי וייס מסר הבוקר: "אני שמח לצרף לחברת החדשות של ערוץ 2 עורך חדשות מצוין, ואני משוכנע שהוא ימשיך לבצר את מעמדה של המהדורה המרכזית כמהדורת החדשות המובילה והטובה בישראל. לתפקיד עורך אולפן שישי בחרנו, בהתאם למסורת, עיתונאי מקצוען ועורך מעולה שגדל בחברת החדשות. מינויו של לירן דן לתפקיד החדש בחברה של סמנכ"ל אינטראקטיב משתלב עם תפיסתנו לפיה חברת החדשות אמורה לייצר תוכן לא רק למדיום הטלוויזיוני. לירן דן הוכיח את עצמו בעבר, לא רק כעורך אלא גם כמוביל פרויקטים יצירתי ומקורי, ואין לי ספק שכך יעשה גם בתפקידו החדש".

(עדכון אחרון 12:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully