וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הזוכים בפרס סוקולוב

ענת קם

28.10.2007 / 18:28

אורי קליין ורן רזניק מהארץ הם הזוכים בפרס לעיתונות כתובה. השנה ינתן פרס גם לעיתונאי המדיה האלקטרונית: שלומי אלדר וירון לונדון

עיריית תל אביב פרסמה את שמות הזוכים בפרס סוקולוב לתקשורת אלקטרונית וכתובה לשנת 2007. העירייה מעניקה את פרס סוקולוב לעיתונות כתובה משנת 1954. בשנת 1981, והשנה ינתן הפרס גם לכתבי העיתונות האלקטרונית.

הזוכים בפרס לעיתונות כתובה הם מבקר הקולנוע של עיתון הארץ אורי קליין וכתב הבריאות של העיתון רן רזניק. חבר השופטים, בראשותה של פרופסור זהר שביט, העניק את הפרס לאורי קליין על מפעל חיים בתחום ביקורת הקולנוע ולרן רזניק פרס על הצטיינות בתחקיריו בתחום הרפואה ושירותי הבריאות.

הזוכים בפרס לעיתונות אלקטרונית הם העיתונאי ומגיש הטלוויזיה ירון לונדון וכתב השטחים של ערוץ 10 שלומי אלדר. הוועדה, בראשותה של פרופסור אווה אילוז, החליטה להעניק לירון לונדון פרס מפעל חיים על השגיו הרבים לאורך שנים בתחום התקשורת האלקטרונית, פיתוח ז'אנרים טלוויזיוניים, הצטיינות בעריכת ראיונות ובעבודה דוקומנטרית רבת פנים ולשלומי אלדר על עבודתו בתחום התחקיר והתיעוד, וחשיפת הצדדים האנושיים של המעורבים בסכסוך.

הפרסים יוענקו לזוכים בטקס חגיגי במהלך חודש דצמבר, במעמד ראש עיריית תל-אביבי-יפו, רון חולדאי, בהשתתפות חבר השופטים, חתני הפרס וזוכי הפרס משנים קודמות.כל אחד מהזוכים יקבל פרס בסך 18,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully