וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון אפשרי למשבר CNN ו-HOT?

יעל ולצר

29.10.2007 / 9:39

מחר תדון וועדת הכלכלה של הכנסת בפתיחת ערוץ חדש, דרכו ישודרו שידורי CNN. ד"ר יריב בן אליעזר קורא לחרם צרכנים על HOT

אם המאמצים שנעשים בימים האחרונים ישאו פרי, הרי שערוץ החדשות הבינלאומי, CNN, יישאר בכל זאת במסגרת חבילת הערוצים של חברת הכבלים HOT, ולא יורד, כפי שהודיעה החברה בשבוע שעבר. ל-TheMarker נודע שאפשרות אחת לפתרון היא פתיחת ערוץ חדש, דרכו ישודרו שידורי CNN.

מחר, יום שני, תקיים וועדת הכלכלה של הכנסת דיון דחוף בכוונתה של HOT להסיר מחבילת הערוצים שלה את ערוץ CNN, שסופק ללקוחותיה מאז הקמתה, זאת בעקבות בקשתו של ח"כ אבשלום וילן (מרצ). לפני כשבוע, הודיעה HOT, כי אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, הרי שב-1 בנובמבר, יום פקיעת החוזה שלה עם CNN, לא ישודר יותר הערוץ בישראל, ובמקומו ישודרו שידורי ערוץ החדשות האמריקאי פוקס ניוז. זאת בעקבות מחלוקת כספית ניכרת בין שתי החברות. עוד נודע ל-TheMarker, ש-HOT דרשה מ-CNN להפחית את עלות הערוץ בכ-40%, וסירובה של CNN לכך, גרם להודעה הדרמטית של HOT על הפסקת השידורים.

הודעה זו גרמה לסערה גדולה בקרב צרכני חברת הכבלים, במיוחד בקרב אלו ש"מכורים" לשידורי הערוץ. אחד מהם, ד"ר יריב בן אליעזר, מרצה לתקשורת מהמרכז הבין-תחומי בהרצליה, ומנוי של חברת הכבלים HOT, הודיע כי החלטת החברה להסיר משידוריה את הערוץ שבו הוא צופה בקביעות, מהווה עבורו הפרת החוזה בינו לבינה, וכי יפעל לחרם צרכנים ולהקמת שדולה בכנסת, שתאסור על חברות הכבלים והלוויין להסיר ערוצים בלא כל התחשבות בציבור הצרכנים שרכש את אותם ערוצים. ח"כ וילן ביקש וקיבל דיון דחוף בוועדת הכלכלה של הכנסת, שיתקיים מחר. ובינתיים התחילו, כאמור, מאמצים קדחתניים למציאת פתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully