וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מפולי

ענת קם

30.10.2007 / 14:01

שינויים בלוחות השידורים ברדיו ובערוצי הטלוויזיה השונים בעקבות מותו של ישראל (פולי) פוליאקוב

שינויים בלוחות המשדרים בעקבות מותו של ישראל (פולי) פוליאקוב: בזכיינית ערוץ 2 רשת ישודר הערב ב-19:20 פרק מתוך הסידרה "הכל דבש". באתר הזכיינית נפתח אזור ובו כתבות בהשתתפותו של פוליאקוב.

קשת תשדר מחר בשעה 22:35 את התכנית "עושים צחוק" בה אירח עידן אלתרמן את פוליאקוב. במוצ"ש במסגרת התכנית "שלום אנד גוד איבנינג" יבצעו אלי יצפאן ואמנים אורחים שיר כמחווה מיוחדת לזכרו.

בערוץ הבידור הישראלי של HOT ישודרו הערב בין 20:00 ל-23:00 שלושת פרקי הסדרה הדוקומנטרית "פשה", העוסקת בחייו ופועלו של אברהם דשא פשנל, המפיק המיתולוגי של שלישיית "הגשש החיוור". הסדרה מספרת בין היתר את סיפור הקמת השלישייה, עלייתה לגדולה וההחלטה על הפירוק. בשלושת פרקי הסדרה ישנם חומרים תיעודיים נדירים של השלישייה בארץ ובחו"ל, בטיולים בילויים וגם הופעות. הסדרה תשודר גם ב-VOD בחינם.

ב-VOD: תעלה היום קטגוריה מיוחדת לזכרו של פוליאקוב, שתכלול כמה מהסרטים בהם שיחק: "גבעת חלפון אינה עונה", "שלאגר" ו"למראית עין", סרט הקולנוע האחרון בו השתתף. לצד הסרטים, ניתן לצפות במסגרת הקטגוריה בפרקים של "הכל דבש". כמו כן, ישודר הפרק של "בטיפול" בו מגלם פוליאקוב את אביו של ליאור אשכנזי בפרק טעון במיוחד. פוליאקוב מופיע גם בפתיחת העונה השנייה של "בטיפול", שתעלה בינואר הקרוב בערוץ HOT3.

בערוץ 10 יחלו את ההתייחסות כבר בשעה חמש, בתכניתו של רפי רשף וידברו עם חברים קרובים ועמיתים לעבודה. בשעה שבע, תכניתם של לונדון וקירשנבאום אשר היו חברים ותיקים של פוליאקוב תוקדש לזכרו ותכלול הספדים וקטעי וידיאו בהשתתפותו. בחצות ישודר לקט של תכניתו של יאיר ניצני, "אחורי החדשות", שיכלול את כל הקטעים בהם הוא הופיע.

ערוץ 10 רכש היום לשידור את הסדרה "פאשה". שלושת פרקי הסדרה ישודרו בערוץ 10 החל ממוצ"ש 10.11 בשעה 21:00.

בחדשות הערב של ערוץ 1 תשודר התייחסות נרחבת לחייו ופועלו של פוליאקוב. ביום חמישי הקרוב תשודר התכנית "שום פלפל ושמן זית" שהוקלטה לפני כשנתיים בהשתתפותו. מחר בשתיים בצהרים, במקביל ללוויתו, ישודר ברשת ב' של קול ישראל לקט מערכונים בהשתתפותו של פוליאקוב. ברשת ג' ישדרו ביום שישי בשעה חמש את התכנית "כל ההתחלות" עם אלי לפיד בה התארח פוליאקוב ובשבת בעשר בבוקר את "המפתחות בפנים", ממערכוני שלישית הגשש החיוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully