וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כאן החדשות

ענת קם

1.11.2007 / 11:52

מסך ה-CNN ב-HOT יוחשך היום בצהרים והערוץ ישודר ב-yes בלבד. המו"מ התפוצץ על רקע סירובה של CNN להפחית בעלויות

HOT הודיעה למנהלי ערוץ CNN כי עם סיום החוזה, ירד היום בשעות הצהרים הערוץ מפלטפורמת השידורים של HOT, זאת על אף שתוקף החוזה פג רק בחצות.

ההחלטה על הורדת הערוץ התקבלה לאחר שרון צ'יקון, מנהל מחלקת המזרח התיכון של ערוץ CNN הבהיר במכתבו האחרון למנכ"ל HOT, כי על אף בקשת ועדת הכלכלה של הכנסת הוא מסרב להגיע לארץ ולקיים משא ומתן וכי אינו רואה במדיניות HOT להורדת עלויות רכישת התוכן, בסיס לתחילתם של הדיונים.

מנכ"לHOT דוד קמיניץ הכריז עם כניסתו לתפקיד לפני למעלה משנה, כי אין בכוונתו להמשיך ולשלם עליות לא סבירות על רכישת תוכן. בהתאם, עד כה הצליחהHOT להגיע להבנות עם מגוון ערוצים בינלאומיים מובילים על הורדת העלויות והמשך שידורם ב HOT. בשנה האחרונה נרשמה ירידה ברייטינג הערוץ והחברה החליטה כי האלטרנטיבות שישנן בממיר ראויות מספיק.

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT אמר היום: "ערוץ CNN הנו ערוץ מכובד וראוי להיכלל בפלטפורמת השידורים של HOT אולם כמו בכל משא ומתן מסחרי, לאחר שהגענו למבוי סתום מול מנהלי הערוץ לא נותר לנו אלא להורידו היום, עם סיום החוזה. יש לזכור כי לקוחותינו ימשיכו ליהנות ממגוון ערוצי חדשות בינ"ל מובילים דוגמת FOX NEWS, SKY ו- BBC. "

מחברת טרנר נמסר: "החברה שיתפה פעולה והפחיתה עלויות עד לנקודה שבה אינה יכולה עוד להרשות לעצמה הפחתות נוספות מבחינה כלכלית. בתקופה האחרונה, HOT לא נשאה ונתנה, אלא פשוט הציבה שורה של אולטימטומים והתבצרה בעמדתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully