וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר, שלח, גרתי

ענת קם

4.11.2007 / 15:19

חודש אחרי שעזבה את חדשות 10 חוזרת עדי גרתי לחברה והיא תשמש עורכת התכנית של דרוקר ושלח. במהדורה היומית מחפשים את היורש

עדי גרתי תחליף את טלי בן עובדיה בעריכת מהדורת יום שישי של חדשות 10 שמגישים עופר שלח ורביב דרוקר. גרתי היתה עד לאחרונה עורכת המשנה של המהדורה, אולם לפני חודש עזבה את חדשות 10. עם עזיבתו של גיא סודרי את עריכת המהדורה המרכזית של חדשות 10 ומינויה של טלי בן עובדיה לתפקיד העורכת הראשית של המהדורה, תשוב גרתי לחברה.

גרתי 31, היתה בעבר רכזת הכתבים של חדשות ישראל, החברה שהפיקה את מהדורת החדשות עבור ערוץ 10 בשנתו הראשונה. עם הקמת חדשות 10 החלה לערוך את "כל בוקר" שהגישו אז אברי גלעד ולינוי בר גפן.

בתוך כך נודע לוואלה! ברנז'ה כי בערוץ 10 מחפשים כעת עורך נוסף למהדורה שישמש מחליף לסודרי. גורם בחדשות 10 סיפר לוואלה! ברנז'ה: "לקח חשוב שהפקנו בעקבות עזיבתו של גיא סודרי הוא הצורך להשקיע בדור ההמשך. גיא עצמו היה דור ההמשך לטלי בן-עובדיה ועם עזיבתו נוצר חלל והובן הצורך, במקביל להשקעה בגורמים בתוך הערוץ, בהבאת עורך מבחוץ."

בין השמות שהוזכרו כמחליפים אפשריים לסודרי עלה שמו של איתי כ"ץ, עורך המגזין G של גלובס. כ"ץ לשעבר בכיר במערכת החדשות של עיתון הארץ היה גם ממלא מקום עורך 7 ימים של ידיעות והמשנה לעורך הראשי של חדשות HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully