וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי?-נו

ענת קם

4.11.2007 / 23:54

המשחק המרכזי של הליגה האיטלקית בין אינטר ליובנטוס לא ישודר הערב, על פי החלטת יו"ר מועצת הכבלים והלווין, מכיוון שלא נמכר לערוץ פתוח

משחק הכדורגל בין הקבוצות אינטר ויובנטוס, שהוגדר כמשחק המרכזי של הליגה האיטלקית הערב, לא ישודר הערב כלל. המועצה לשידורי כבלים ולווין דרשה מחברת צ'רלטון, בעלת הזכויות לשידור המשחק, לשדרו בערוץ פתוח ללא תשלום. הואיל ולחברת צ'רלטון אין ערוץ פתוח עליה למכור את המשחק לערוץ אחר הפתוח לשידור לכלל מנויי הכבלים והלווין.

מוקדם יותר היום הודיעה המועצה לשידורי כבלים ולווין כי על המשחק המרכזי בליגה האיטלקית, כמתחייב בתנאי הרישיון של חברת צ'רלטון, להיות משודר בערוץ פתוח לכל מנויי הכבלים והלווין: "יובהר כי בהעדר הסכמה בין גורמי השידור באשר לשידורו של המשחק בבסיס, לא ניתן יהיה לשדר את המשחק בערוץ בתשלום". קביעה זו מונעת מצ'רלטון לשדר את המשחק, אולם למועצה אין אפשרות לכפות על ערוץ אחר לרכוש אותו. המשמעות היא שככל הנראה המשחק לא ישודר כלל.

בצ'רלטון טוענים כי ניסו להגיע להסדר עם ערוצי השידור הפתוחים, אולם הסדר זה לא צלח. בין צ'רלטו לבין ערוץ הספורט ישנה מחלוקת כספית על עלות הזכויות לשידור המשחק ואילו בערוץ 10 משודר הערב המשחק המרכזי של ליגת העל הישראלית.

מערוץ הספורט נמסר: "אנחנו מאוד רוצים לשדר את המשחק בין אינטר ליובנטוס בערוץ הספורט שבחבילת הבסיס, אולם למרבה הצער זכויות השידור למשחק זה אינן בידינו, כך שההחלטה אינה בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully