וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת חריגים?

יעל ולצר

6.11.2007 / 3:52

חברת מועצת הרשות השנייה רחל תורג'מן, לשעבר העוזרת האישית של עמיר פרץ, תעמוד בראש ועדה שתבדוק את התנהלות ערוץ 10

רחל תורג'מן, חברת מועצת הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה, תעמוד בראש ועדה שתבדוק את התנהלותו ועמידתו במחוייבויות של ערוץ 10 שיציין בדצמבר חמש שנות קיום. הישיבה הראשונה של הוועדה, בה ישבו בין היתר דוד אלכסנדר, יו"ר ועדת הטלוויזיה במועצה, ורחל פרימור, יו"ר ועדת הכספים במועצה, תתקיים בתחילת דצמבר הקרוב. כך נודע ל-TheMarker.

תורג'מן, שזכורה כעוזרתו האישית של עמיר פרץ, וכמי שהיתה מנכ"ל "חברים ומרוויחים", חברה בת של ההסתדרות, מונתה על ידי דאבוש לעמוד בראש ועדה שבדקה את העמידה של הזכייניות במחויבויות שלהן בנושא הקולנוע. על פי המחויבויות, כל אחת מהזכייניות (קשת ורשת) היו אמורות להשקיע 4.5 מיליון שקל בשנת 2006 בקולנוע, וערוץ 10 היה אמור להשקיע 7 מיליון שקלים. מבדיקה שערכה הרשות לקראת הדו"ח השנתי, נמצא שקשת עמדה במחויבויות (בין היתר באמצעות הסרטים בופור או ביקור התזמורת), אבל רשת וערוץ 10 לא.

בעקבות כך, הוחלט ברשות השנייה על הקמת ועדה מיוחדת בנושא, בראשה הועמדה תורג'מן, שאיימה לחלט את הכספים אם לא יימצא הפתרון. בתום שימוע ודיונים, חתמה רשת על הסכם לפיו תעמוד במחויבויות, אבל ערוץ 10 סירב להגיע לידי פתרון בטענה שערוץ מפסיד לא אמור לעמוד במחויבות כזו. בתום הליך משפטי בנושא, החליטה יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, להקים ועדה שתבדוק באופן כללי את כל ההתנהלות של ערוץ 10 בתום חמש שנות קיום והעמידה בראשה את תורג'מן.

דאבוש הדפה את הטענה שמינתה את תורג'מן בגלל ידידות, וטענה שלתורג'מן הכישורים הראויים לעמוד בראש ועדה כזו: "רחל עשתה עבודה טובה בוועדה שבדקה את נושא הקולנוע ואין סיבה שלא תעמוד בראש כל ועדה אחרת", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully