וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלמים מהשטח

ענת קם

11.11.2007 / 1:40

מדוע עזב יותם ירקוני עורך המבזקים של גלי צה"ל את חדר החדשות בתחנה זמן קצר לפני שידור מהדורת החדשות?

עורך המבזקים של גלי צה"ל יותם ירקוני עזב לפני מספר ימים את חדר החדשות בתחנה בכעס לאחר ויכוח עם ראש מחלקת החדשות של התחנה גלית אלטשטיין. ירקוני עזב מספר דקות לפני שידור מהדורת השעה 09:00 וחזר מספר דקות לאחר סיומה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי התקרית ארעה בעקבות בקשתה של אלטשטיין כי ירקוני ישמיע במהדורת החדשות אותה ערך אינסרט (קטע מוקלט) מתוך ראיון עם אחת המתלוננות נגד זאב רווח, שקיים רפי רשף בתכניתו "נכון להבוקר". גורמים בדסק החדשות של גלי צה"ל סיפרו כי ירקוני חשב שהאינסרט אינו ראוי ולאחר ויכוח בין השניים, שעלה לטונים גבוהים, הוא עזב בזעם את חדר החדשות.

גורם בכיר בגלי צה"ל אמר לוואלה! ברנז'ה: "קשה לומר שמדובר בנטישה משום שירקוני חזר לערוך את החדשות אחרי מספר דקות והידיעה המדוברת אף שודרה. ירקוני הביע צער על התקרית והבין את חומרתה". הגורם הוסיף ואמר כי יתכן שהרקע לתקרית היתה שיחה מוקדמת יותר שהתנהלה בין גלית לבין יותם בה היא הודיעה לו כי יאלץ לעזוב את גלי צה"ל בקרוב, משום שברצונו לעבוד במשרה חלקית בערוץ 10 (ירקוני יחל בקרוב לערוך פעמים בשבוע את התכנית "לונדון את קירשנבאום" ע.ק) והן בגלל איחורים והתנהגות בלתי הולמת.

מגלי צה"ל נמסר: "מערכת החדשות של גלי צה"ל אינה נוהגת לנהל דיונים מקצועיים באתרי ברנז'ה ואינה מתכוונת להתחיל בזאת עכשיו. מערכת החדשות של גלי צה"ל תמשיך לפעול באמינות ובמקצועיות כמצופה ממנה". יותם ירקוני סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully