וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח דרושים

ענת קם

11.11.2007 / 14:43

המכרזים לבחירת מנהלים לטלוויזיה בעברית ובערבית של רשות השידור יצאו השבוע לדרך. הכינו את קורות החיים

המכרזים החיצוניים לתפקידי מנהל הערוץ הראשון ומנהל הטלוויזיה בערבית יפורסמו השבוע, זאת בהמשך להליך המכרזים האינטנסיבי המתקיים בחודשים האחרונים ברשות. את המועמדויות תבחן ועדת המכרזים של רשות השידור, בה משתתפים מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר, יושב ראש הרשות משה גביש, סמנכ"ל משאבי אנוש והועד המנהל.

בעקבות בקשת אגודת העיתונאים, פורסמו המכרזים כמכרזים פנימיים למציאת המנהלים בתוך הרשות. משלא נמצאו מועמדים מתאימים, פורסמו המכרזים כחיצוניים על מנת לאפשר גם לאנשים מחוץ לרשות להגיש את מועמדותם.

מנהלי הטלוויזיה בעברית ובערבית יהיו אחראים לניהול הטלוויזיה, לתכנים המשודרים בטלוויזיה, לניהול האגפים השונים, מנהלית, טכנית, הפקתית ותקציבית. כמו כן, יהיו אחראים להכנת לוח השידורים המשקף את חוק רשות השידור ולהגשתו לאישור על פי הנהלים ולביצועו בפועל.

בחירת המנהלים תאפשר לפרסם מכרזים גם לכל התפקידים הכפופים להם. נכון להיום, כל בעלי התפקידים הבכירים הינם ממלאי מקום בפועל, בין היתר אורי לוי, מנהל מחלקת החדשות ואיתי לנדסברג, מנהל המחלקה הדוקומנטרית.

ברשות השידור מקווים שהמינויים יצאו לפועל עד תום השנה הנוכחית, על מנת להקל על יישום הרפורמה המתוכננת ברשות. גורם ברשות אמר היום: "נכון שהרשות נמצאת בקשיים וזה לא חדש, אבל לנהל את הערוץ הראשון ואת הטלוויזיה בערבית זה אתגר גדול. יישום הרפורמה הוא אור בקצה המנהרה ובשידור בערבית מתוכננות מהפכות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully