וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לצורב המודאג

13.11.2007 / 2:04

שבוע שני לשביתת התסריטאים: אתר הלוס אנג'לס טיימס מפרסם תמונת מצב עדכנית של מאגר הסדרות ברשתות הטלוויזיה השונות

מאגר הפרקים הכתובים של סדרות הטלוויזיה הולך ואוזל, במלאת שמונה ימים לשביתת התסריטאים בהוליווד. חלק מהאולפנים משדרים פרקים שכבר צולמו, או ממשיכים להפיק עם "תסריטי מגרה", אך יותר ויותר תכניות משודרות בשידור חוזר. לטובת מי שלא ישן בלילה מחשש שיגמרו לו הפרקים של "האנטומיה של גריי". מפרסם אתר הלוס אנג'לס טיימס תמונת מצב עדכנית.

תכניות האירוח של ג'יי לנו, דיוויד לטרמן, קונאן אובריאן, קארסון דיילי וג'ון סטיוארט משודרות בשידורים חוזרים. כך גם תכנית מערכוני הסאטירה "סאטרדיי נייט לייב". בגזרת הקומדיות המצב לא מבטיח יותר. הפקתן של הסדרות "שני גברים וחצי" ו "איך פגשתי את אמא" הופסקה לחלוטין, כך גם ההפקה של "קריסטין הישנה" ממנה צולמה כבר רוב העונה. שוברת שביתה: אלן דג'נרס.

ABC

למפיקי "עקרות בית נואשות" יש תשעה פרקים כתובים שאמורים להספיק עד אמצע דצמבר, הפרק השביעי בסדרה שודר בארצות הברית שלשום. ל"האנטומיה של גריי", "בטי המכוערת" והסדרה המוערכת "Pushing Daisies", נותרו עוד ארבעה פרקים מוכנים. במחסני ההפקה של "בוסטון ליגל" יש ארבעה עשר מתוך עשרים ושניים הפרקים המתוכננים בעונה.

לסיטקום של כריסטינה אפלגייט "Samantha Who?" נותרו עוד שמונה פרקים. ל- "Dirty Sexy Money" יש בין 11 ל-13 פרקים מוכנים, שישה מהם כבר שודרו. ל"אבודים" יש שמונה פרקים מוכנים מתוך 16. הסדרה מתוכננת לשידור באמצע העונה.

CBS ו-NBC

לסדרת המתח CSI על שלל נגזרותיה, יש בין אחד עשר לשלושה עשר פרקים מוכנים. כל הפרקים של סדרת הדרמה "יריחו" מוכנים לשידור וכך גם כל פרקי "הישרדות: סין".

ל"המשרד" נותר רק עוד פרק אחד לשידור והפקת הסדרה הופסקה לעת עתה. עשרה מתוך 22 פרקי הסדרה "רוק 30" צפויים להיות מוכנים ו-11 פרקים מתוך ה- 24 של "גיבורים". מפיקי "סקראבס" צופים כי 12 מתוך 18 פרקים יהיו מוכנים לשידור.

FOX ו-CW

כפי שכבר פורסם רשת FOX החליטה לדחות את מועד שידור העונה החדשה של "24" בגלל השביתה. ל"נמלטים" יש 13 מתוך 22 פרקים מוכנים. במחסני הרשת מחכים 13 פרקים חדשים של "פמילי גאי" ו-16 של "משפחת סימפסונס".

ברשת הבת: 12 מתוך 22 פרקים של "Gossip Girl" יהיו מוכנים לשידור, שישה כבר שודרו. כל פרקי העונה הנוכחית של "הטופ מודל הבאה" כבר מוכנים, טיירה בנקס מתקתקת עניינים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

HBO

עונות חדשות של "הפמליה" ו"אהבה גדולה" של HBO מיועדות לשידור בקיץ 2008 והן נמצאות כרגע בשלב הכתיבה. וקצת נחת לסיום: "In Treatment" הגירסה של HBO ל"בטיפול" תשודר במועד ולא תיפגע משביתת התסריטאים וכך גם העונה החדשה של "הסמויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully