וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק שם טוב יו"ר דירקטוריון רדיו ירושלים

ענת קם

13.11.2007 / 13:47

תחנות הרדיו האזוריות ממשיכות לגייס לשורותיהם סלבס ברנז'איים לקראת המכרז לחידוש הזיכיון

שמואל שם- טוב, לשעבר מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ועד לאחרונה מנהל התוכן וההפקות של חברת JCS מונה לתפקיד יושב ראש דירקטוריון רדיו ירושלים, הנערך בימים אלה לקראת מכרז הרדיו האזורי של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. שם-טוב יחליף את הבעלים, מיכה לוי, שכיהן עד עתה גם כיושב ראש הדירקטוריון.

שם-טוב היה בעבר מנכ"ל הרשות השנייה והוא אחראי על רפורמה כלכלית ושיווקית בנושאי הרדיו האזורי ועל אישור לפיצול תדרים לתחנות הרדיו האזוריות. כמו כן קידם את סקרי ההכנה והלימוד לקראת הכנסת רדיו דיגיטלי בישראל. כמו כן היה גם יושב ראש דירקטוריון חברת החדשות.

מיכה לוי הבעלים של רדיו ירושלים, הודיע היום על המינוי ואמר: "אנו שמחים ששמואל שם טוב, עורך ועיתונאי ותיק, ואיש הפקות טלוויזיה ורדיו עתיר נסיון, מצטרף אלינו ויקבע יחד עם הדירקטוריון החדש את דפוסי הפעולה העתידיים של התחנה. אנו בטוחים שכניסתו לפעילות בתחנה תבטיח ריענון וחידוש. אנו גם בטוחים שנסיונו הניהולי יאפשר לרדיו ירושלים לעמוד בכל משימות הצמיחה שהצבנו לעצמנו לשנים הקרובות".

שמואל שם טוב מסר: "רדיו ירושלים עשה התקדמות ענקית בשנים האחרונות ואני שמח להצטרף לצוות מצויין שעומד בפני התחדשות ותנופה. הדירקטוריון החדש שנקים, יחד עם מנכ"ל התחנה, מתכונן להצעיד את הרדיו לעידן חדש תכני וטכנולוגי. נשים דגש על רדיו מקומי, רדיו שכולו ירושלמי- רדיו שמדבר אל כולם בעיר שהיא מטבעה עיר של פיצולים וניגודים. נולדתי גדלתי והתבגרתי בירושלים ואני רואה בתפקיד המשך טבעי לפעילותי בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully