וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יבלע את הצפרדע?

עדי דברת

14.11.2007 / 20:09

לפיד מתנה את החוזה עם חדשות ערוץ 2 בכך שימשיך לפרסם את בנק הפועלים. בכירים ברשות: "לא ניתן ללפיד לייצג גוף מסחרי במקביל"

יאיר לפיד ביקש מחדשות ערוץ 2 לאפשר לו להמשיך לשמש כפרזנטור של בנק , גם במידה שיגיש את התוכנית "אולפן שישי".

כפי שפורסם, בין יאיר לפיד לחדשות ערוץ 2 מתקיים משא ומתן לפיו יחזור לפיד לטלוויזיה כמגיש של התוכנית "אולפן שישי". המגיש הנוכחי של התוכנית, אהרון ברנע, נחשב למועמד מוביל של חדשות ערוץ 2 לתפקיד הכתב בוואשינגטון.

המהלך, שייתכן שיכלול גם את שינוי הפורמט של התוכנית הנוכחית, אמור לצאת לפועל לאחר שהזכייניות רשת וקשת יחליפו ביניהן ימים בתחילת 2008, ורשת תעבור לשדר ארבעה ימים בשבוע, מרביעי עד שבת.

בנק הפועלים: החוזה עם לפיד לעוד שנתיים

לפיד הגיש בשנים האחרונות תוכנית אירוח שבועית ברשת, והוא כותב טור שבועי ב"ידיעות אחרונות". במקביל, משמש לפיד בחמש השנים האחרונות כפרזנטור של בנק הפועלים.

גורם המקורב ליו"ר הרשות השנייה, נורית דאבוש, אמר ל-TheMarker כי הרשות השנייה מעוניינת לעשות הפרדה ברורה בין מגישי החדשות לפרזנטורים של חברות המופיעים בפרסומות: "כשגדי סוקניק רצה לפרסם את בנק לאומי למשכנתאות, דרשה ממנו הרשות לפרוש לתקופת צינון של שלושה חודשים מהיום שהוא מפסיק להעביר את החדשות, ליום בו הוא מתחיל לשמש כפרזנטור".

"גם מדני רופ דרשנו שלא יהיה שותף פעיל בחדשות עקב הקמפיין שלו. ברור שהרשות לא תיתן ליאיר לפיד להיות חלק מהחדשות ולייצג גוף מסחרי במקביל", אמר המקורב.

שרון לנצמן, מנהלת התקשורת השיווקית של בנק הפועלים, אמרה בתגובה: "יש לנו חוזה עם יאיר לפיד לשנתיים הקרובות ואין כל כוונה שלנו או שלו להפר אותו. כל מה שידוע לנו הוא שאם וכאשר ייחתם חוזה בין לפיד לחדשות ערוץ 2, הוא יאפשר לו להמשיך לייצג את הבנק. זה מה שנמסר לנו מהסוכן של יאיר לפיד".

דוברת חדשות ערוץ 2 מסרה: "אנחנו במגעים עם יאיר לפיד ושום דבר אינו סגור. לכן, איננו מעוניינים להוסיף פרטים". מיאיר לפיד לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully