וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה התרגיל

ענת קם

15.11.2007 / 11:06

גליון מיוחד של המגזין לאשה שיעסוק בנושא הגיל יהיה סנונית ראשונה לסדרת פרוייקטים בו יוקדש רוב הגליון לעיסוק בנושא ספציפי

המגזין "לאשה" יוצא בסדרת פרוייקטים החל מהגליון הבא שיתפרסם ביום שני הקרוב (19/12/2007). מדובר במגמה חדשה של העיתון להתמקד אחת לתקופה בנושא רלוונטי ולהקדיש לו את חלק הארי של עמודי הכתבות.

הפרוייקט הראשון הוא פרוייקט הגיל הגדול בו יובאו הסברים ופרשנויות מפי מומחים שונים לשאלות שמטרידות את בני כל הגילאים כגון מה אומר עלינו הגיל שלנו? האם אנחנו מתנהגים, מתלבשים ונראים בגילנו? כמו גם בשאלות מי קובע איך אמורים החיים להיראות בגיל מסויים והאם לגיל הכרונולוגי יש אותה משמעות שהייתה לו פעם?

לטובת הגליון החדש התכנסו שש נשים המייצגות שישה עשורים והן מדברות בגילוי לב ובהרחבה על חוויית הגיל שלהן. לשער מיוחד וראשון מסוגו הצטלמו יחד ליהי אלון (26), מיכל ינאי (35) דליה שימקו (45) גילת אנקורי (52) הזמרת אילנית (60) ומיכל מודעי (76).

לצד הסיפורים האישיים, הסברים ופרשנויות מרחיבות דעת של מומחים שונים ביניהם: פרופ' רחל לוי-שיף, פרופ' דפנה למיש, פרופ' דלילה אמיר, ד"ר אסתר יקוביץ', ד"ר יעל בנימיני, ד"ר רבקה נרדי, מנחים בכירים ממכון אדלר, מומחי כלכלה, פסיכולוגים ועוד.

לדברי אורנה ננר, עורכת לאשה: "הבחירה בגליון הראשון הייתה להתמקד בנושא שנוגע לכל אחד ואחת מאיתנו, גברים ונשים. בפרוייקט הזה גילינו שרובנו מרגישים צעירים מגילנו האמיתי ואנו בודקים גם באמצעות משאל מיוחד שקיימנו מה מרגישים אנשים כלפי גילם ואילו משמעויות הם מייחסים לו. המפגש שקיימנו בין נשים מקצוות שונים של גיל ועשייה הוא מקסים בעיננו וזה לא היה פשוט או מובן מאליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully