וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטת עונשין

ענת קם

15.11.2007 / 15:20

הטכנאים ברשות השידור מאיימים שלא לאפשר את שידורו של משחק הכדורגל בין ישראל לרוסיה. העיתונאים החליטו בינתיים להשהות את העיצומים

ועד הטכנאים של ערוץ 1 שוקל לא לשדר את משחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול נבחרת רוסיה במוצאי שבת. אם לא ישודר המשחק בערוץ 1, ימכר השידור לערוץ הספורט, או לאחד מהערוצים המסחריים.

אגודת העיתונאים של רשות השידור התכנסה היום לדון בהמשך צעדיה. בפגישה השתתפו כלל עובדי הרשות, כולל עובדי ההנדסה והטכנאים. במהלך הפגישה נודע לכתבים כי משכורות אוקטובר תועברנה, כנראה, ביומיים הקרובים ולאור הודעה זו הוחלט כרגע שלא להמשיך בעיצומים. למרות ההחלטה האיום שלא לשדר את המשחק במוצ"ש עדיין עומד בעינו.

משה מצליח, חבר ועד עיתונאי רשות השידור אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "הציעדים הארגוניים של היום הם רק יריית הפתיחה. השיבושים הם כרגע ברשת ב' אבל אם לא תתקבלנה המשכורות אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשבש את השידורים גם בשאר הרשתות."

עיתונאי הרשות החלו כבר היום בשיבוש השידורים. בשעה שתים עשרה בצהרים לא שודר יומן הצהרים בקול ישראל ובשבע בערב לא תשודר התכנית "היום בחדשות". אמש, באסיפת המליאה בכנסת, הוחלט להחזיר את הדיון בסוגיית אי תשלום המשכורות לועדת הכספים של הכנסת, שניהלה דיון משותף בנושא עם ועדת הכלכלה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully