וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו תל אביב (יפו)

ענת קם

15.11.2007 / 19:06

העיתונאי חמיס אבולעפיה יגיש ברדיו תל אביב, החל מחודש ינואר, תכנית שתעסוק בעיר יפו. מרגישים את המכרז מתקרב? אל תהיו צינים

תכנית חדשה שתעסוק בעיר יפו תעלה בחודש ינואר ברדיו תל אביב. את התכנית יגיש חמיס אבולעפיה, נצר למשפחת אבולעפיה הוותיקה מיפו, והיא תעסוק, בין היתר, בדו קיום היהודי-ערבי בעיר, אירועים ביפו, הגירת צעירים אליה ותנסה להראות את העיר שמעבר לשוק הפשפשים. התכנית תארח דמויות המזוהות עם העיר ותשודר בשבת מדי שבוע.

אבולעפיה, 48, הוא עיתונאי ופובליציסט מזה שלוש עשרה שנים, כתב מדיני של תחנת רדיו בקהיר מזה חמש עשרה שנים והיה פרשן לענייני ישראל בטלוויזיה המצרית.

שי בן מאור, מנכ"ל רדיו תל אביב: "רדיו תל אביב הוא הרדיו של העיר תל אביב-יפו. עד לרגע זה עיר שלמה בישראל לא קיבלה ביטוי ובמה בשום כלי תקשטרת. אני שמח שאנו הראשונים להרים את הכפפה ומאושר שיפואי אמיתי כחמיס אבולעפיה נענה לפנייתנו ויגיש את התכנית".

חמיס אבולעפיה: "אני מודה לרדיו תל אביב ולעומדים בראשו על כי נפל בחלקי הכבוד להגיש את התכנית היפואית הראשונה, בה תנתן במה לעיר יפו מזווית אחרת. זו תכנית ראשונה מסוגה שתכליתה לעשות תיקון וצדק היסטורי עם העיר יפו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully