וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות בחזית הדרום

ענת קם

19.11.2007 / 0:06

JCS ערערה נגד זכייתה של חברת "דני טופ" מבאר שבע במכרז למתן שרותי אולפן וציוד לחדשות המקומיות. בית המשפט הוציא צו מניעה

חברת JCS הגישה לבית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים ערעור על תוצאות מכרז רשות השידור למתן שרותי אולפן וציוד עבור הפקת החדשות המקומיות בדרום. לאחר שהוחלט כי רשות השידור תהיה זו שתפיק את החדשות המקומיות עבור HOT, פורסם מטעמה מכרז למתן שירותים אלה בצפון הארץ ובדרומה.

חברת ההפקות "דני טופ" מבאר שבע זכתה במכרז למתן השירותים עבור מהדורות הדרום וגברה על JCS שניגשה למכרז גם היא. ואילו חברת "טופליין" מקרית שמונה היא זו שזכתה במכרז להענקת השירותים בצפון.

גורם בתעשייה המעורה בפרטי המכרז אמר לוואלה! ברנז'ה: "זה לא הגיוני שמפיץ קטן, מוכשר ככל שיהיה, שמחזיק חלל עם מצלמה אחת ואין לו כל ניסיון בהפקות בסדר גודל כזה, יקבל ציון גבוה יותר מ JCS במכרז של רשות השידור. JCS היא חברה עם שלושים שנות ניסיון, עם אמצעים ויכולות, שכבר הפיקה את החדשות המקומיות בעבר."

בעקבות הגשת הערעור ביום חמישי האחרון, הוצא צו מניעה המקפיא את הליכי ההפקה ולמעשה מונע את התחלת הפעילות באולפנים עד לקבלת החלטה אחרת על ידי בית המשפט. הדיון בערעור יתקיים ביום ראשון הבא ובמהלכו תידרש, ככל הנראה, רשות השידור לחשוף את הליך הבחירה.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "רשות השידור קיימה את המכרז על פי כל הכללים והנהלים ובליווי הלשכה המשפטית. לגבי הערעור של JCS, תגיש הרשות את עמדתה בבית המשפט."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully