וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה זה כאן

יעל ולצר

19.11.2007 / 14:05

וול סטריט ג'ורנל אירופה נכנס לשותפות עם ג'רוזלם פוסט שידפיס, יפיץ וישווק עותקים של העיתון בישראל, החל מינואר

"וול סטריט ג'ורנל אירופה" ו"ג'רוזלם פוסט" הכריזו היום על שותפות בתחומי ההפצה והשיווק במטרה להגביר את מכירות "וול סטריט ג'ורנל" בישראל, מקבוצת דאו ג'ונס, ונחשב לאחד מהעיתונים העסקיים המובילים בעולם. תפוצתו של העיתון בדפוס ובמדיה המקוונת עומד על כ-2.1 מליון קוראים, ומועסקים בו כ-600 עיתונאים ברחבי העולם.

"ג'רוזלם פוסט" הוא עיתון יומי בשפה האנגלית, ומהווה את ספינת הדגל של קבוצת המדיה מרקעי תקשורת, בעלת אחזקות נוספות במגזרי הדפוס, הרדיו והטלוויזיה בישראל.

שיתוף הפעולה, עליו הוכרז היום, יחל בתחילת ינואר 2008. "ג'רוזלם פוסט" ידפיס, יפיץ וישווק עותקים של "וול סטריט ג'ורנל אירופה" בישראל, למנויים משותפים - פרטיים ועסקיים - ובאמצעות נקודות מכירה.

הנחת העבודה המשותפת מתבססת על כך שעל אף ש"וול סטריט ג'ורנל אירופה" ימשיך להימכר גם בנפרד, הוא יפיק תועלת מהשקת קמפיין פרסומי ושיווקי נרחב לקידום השותפות, כמו גם מהכוח המסחרי של קבוצת מרקעי תקשורת הישראלית, שמחזיקה ב"ג'רוזלם פוסט" ובנכסי תקשורת אחרים.

מייקל ברגמאייר, מנכ"ל קבוצת התקשורת של דאו ג'ונס באירופה אמר: "אנחנו נרגשים מההזדמנות והחשיפה שהשותפות הזאת יכולה להביא לעסקים שלנו בישראל".

אייל גולן, מנכ"ל מרקעי תקשורת: "השותפות מהווה אבן דרך כשעיתון עסקי כדוגמת "וול סטריט ג'ורנל" מרחיב את זמינותו למנהיגיה העסקיים של ישראל ולציבור הרחב. השותפות הזו תוביל ליוזמות נוספות שיביאו תועלת לציבור העסקי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully