וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש חינוכי

ענת קם

19.11.2007 / 15:49

בארגון המורים כועסים על ערוץ 10 בגלל מה שהם טוענים דיווחים לא הוגנים. במוצ"ש הם ניסו למנוע שידור דיווחים של הערוץ מהעצרת

כתב החינוך של ערוץ 10 רן ליאור, כמעט ולא דיווח מעצרת המורים שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה בכיכר רבין בתל אביב. ארגון המורים. בארגון טוענים כי דיווחיו של ליאור אינם הוגנים וכי הוא נוהג להוציא את דברי המרואיינים מהקשרם. על רקע הדברים האלה ניסו בארגון לטרפד את הדיווחים מהעצרת.

בעקבות התערבותו של יועץ התקשורת של הארגון, מוטי מורל, החליטו המורים לא למנוע את השידור אלא רק לפגוע בו על ידי כיסוי המצלמות בשלטים מההפגנה. רק לאחר התערבותו של דובר עיריית תל אביב התאפשר השידור.

יצויין כי בין ארגון המורים לבין ערוץ 10 קיימת מתיחות בעקבות תחקיר שפרסם רביב דרוקר אודות רן ארז, בעקבותיו הגיש הארגון תביעת לשון הרע נגד הערוץ.

מוטי מורל, יועץ התקשורת של ארגון המורים: "זו סערה בכוס מים, אף אחד לא מנע ולא ניסה למנוע מרן ליאור לדווח. מדובר בכתב שבאופן קבוע מעביר דיווחים לא מדויקים למרות כל הניסיונות שלנו לתקן אותו. החלטנו, בשיתוף ארגון המורים, להחרים את הכתב ולא להתראיין אליו. מעבר לזה הוא רשאי לדווח, מדובר במקום ציבורי ולא הגיוני לומר שניסינו למנוע זאת ממנו."

מחדשות 10 נמסר: "אין לנו דבר וחצי דבר נגד רן ארז, אבל כשהאיש מסרב להתראיין אנו מכבדים זאת ומראיינים את המורים עצמם."

(עדכון אחרון 16:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully