וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה הניג עשויה לסיים את תפקידה

ערן גבאי

20.11.2007 / 0:14

לשר אטיאס מותר למנות שני נציגים למשרד התקשורת במועצת הכבלים ואלה צפויים להיות זאב רז ויגאל לוי; הניג: "לא קיבלתי מסר שכזה"

ממלאת מקום יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, נעמה הניג, תקבל מכתב רשמי מנציבות שירות המדינה ולפיו היא לא תוכל עוד לשמש כיו"ר המועצה, גם לא כיו"ר זמני של המועצה - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי שר התקשורת, אריאל אטיאס, רשאי למנות למועצה שני חברים בלבד, וכעת מאחר שהניג צפויה לאבד את מקומה כממלאת מקום ליו"ר, היא ככל הנראה תסיים את תפקידה במועצה, ושני נציגי משרד התקשורת שימשיכו לכהן במועצה יהיו זאב רז ויגאל לוי.

הניג מסרה בתגובה כי היא אינה יודעת על מכתב שכזה והיא לא קיבלה מסר כזה עד כה. ממשרד התקשורת לא ניתן היה לקבל תגובה. גם מנציבות שירות המדינה לא ניתן היה לקבל תגובה לידיעה.

TheMarker חשף בימים האחרונים את מחדל המאבקים בין משרד התקשורת לבין נציבות שירות המדינה בכל הקשור למינוי ועדת האיתור למציאת יו"ר חדש למועצת הכבלים והלוויין, וכן את העובדה כי נציבות שירות המדינה לא תאשר הארכה נוספת במינויה של הניג כממלאת מקום.

נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, שוחח בימים האחרונים עם מנכ"ל משרד התקשורת, מרדכי מרדכי, והבהיר לו כי דעתו לא נוחה מהניסיון להאריך את כהונת הניג לתקופה נוספת של 3 חודשים. זאת לאחר שאטיאס ניסה להאריך את כהונת הניג בשלושה חודשים נוספים. במשרד התקשורת הבינו כי לא יוכלו לבצע את ההארכה ועל כן לא התכוונו להתעמת עם הולנדר בנושא.

המשמעות הצפויה מכך היא שבמהלך 4-3 החודשים הקרובים עד אשר ייבחר יו"ר מועצה חדש, מועצת הכבלים והלוויין תתכנס רק תחת הובלת יו"ר זמני שייבחר בראשית כל ישיבה וישיבה. זו כמובן פגיעה חמורה בהתנהלות הגוף המפקח על השידורים בישראל, והיא תוצאה ישירה של המחדל בהליך בחירת מחליף ליו"ר הקודם יורם מוקדי.

עוד נודע כי נציבות שירות המדינה לא תאפשר את פעולת ועדת האיתור למציאת יו"ר למועצת הכבלים והלוויין, ומתקיים ניסיון לצרף אדם נוסף לוועדה או להחליף את אחד מחבריה באיש של נציבות שירות המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully