וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיראו מי לא מפרגנת

20.11.2007 / 12:06

אילון זרמון אמר היום בתכנית ”המקצוענים” שהפרסומת למחסני תאורה משאירה טעם מחליא. גילוי נאות על כך שעד לפני חודשיים טיפל משרדו בתקציב, לא היה שם

איילון זרמון ממשרד "זרמון גולדמן" התארח היום בתוכנית "המקצוענים" של ערוץ 10 בין הנושאים שהועלו לדיון הייתה הפרסומת של מיקי בוגנים למחסני תאורה. זרמון, שעד לפני חודשיים טיפל משרדו בתקציב מחסני תאורה תקף את הפרסומת וציטט פרסומאי בריטי: " למשוך תשומת לב זו לא חוכמה, אם אני עומד בחדר עם אנשים ומפליץ כולם זוכרים אותי אבל זוכרים שאני פלצן". זרמון הוסיף כי במקרה הספציפי של מחסני תאורה השאלה היא איזה טעם משאירה לך הפרסומת אם טעם מעניין, או טעם מחליא ודוחה" זרמון לא סיפר בשידור כי משרדו טיפל בתקציב עד לאחרונה.

הדבר נשמע קצת תמוה בהתחשב בכך שזרמון אחראי על רבים מהקמפיינים היותר פרובוקטיביים כמו שלל פרסומות פוקס עם יעל בר זוהר והפרסומת לבורגר ראנץ' בקונספט של סרט כחול. לאחר שנאמרו הדברים עלה לשידור ספי שקד מבעלי משרד הפרסום של מחסני תאורה וביקש וציין את העובדה שזרמון ביקש להשמיט, כי זרמון הוא זה ששטיפל בתקציב מחסני תאורה עד לאחרונה.

ממשרד ענבר מרחב שקד אישרו את פרטי האירוע, אך סירבו להוסיף על הדברים שנאמרו בשידור. תגובתו של אילון זרמון לא התקבלה עד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully