וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סיכוי חוזר לגדוד

ענת קם

21.11.2007 / 0:18

תמיד רצית להיות חייל רוקד ושר? חפשו מידע בעיתונים. האלוף אלעזר שטרן הורה להסיר את תשדירי המידע למיונים ללהקות צבאיות משידורי גל"צ

ראש אגף משאבי אנוש, האלוף אלעזר שטרן, הורה להסיר משידורי גלי צה"ל וגלגלצ תשדיר המידע על גיוס ללהקות הצבאיות, זאת מכיון ששירות בלהקה צבאית אינו קרבי. מאז יום ראשון התשדיר אינו משודר בשתי התחנות . הגיוס ללהקה צבאית מתקיים אחת לשנה בחודש יולי ובמהלך חודש נובמבר מתבצע רישום לקראת המיונים ללהקות.

בגלי צה"ל ובגלגלצ משולבים במהלך השידורים תשדירי עידוד גיוס ליחידות שונות בצה"ל, דוגמת העתודה האקדמית ויחידות מובחרות, הכוללים אינפורמציה על היחידה וימי המיונים. לדברי גורמים בתחנה, הדרישה של שטרן מתבססת על הטענה כי שירות בלהקה צבאית, מעצם היותו שירות לא קרבי, אינו תורם לביטחון מדינת ישראל ולא ראוי שתחנת הרדיו של צה"ל תעודד שירות כזה. פניית האלוף שטרן בוצעה למדור הפקות האחראי על הלהקות הצבאיות ותשדירי הגיוס אליהם, ואנשי המדור הורו לגלי צה"ל להפסיק את השידור.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "לא הייתה שום פנייה מראש אגף משאבי אנוש למפקד גלי צה"ל, או כל גורם אחר בתחנה. התשדיר ללהקות הצבאיות הינו תשדיר שמשודר וממומן על ידי ענף תרבות ומורשת במדור הפקות בחיל החינוך והם המחליטים על עיתוי השידורים ומשך שידורם."

מדובר צה"ל נמסר: "המידע הינו נכון, ראש אגף משאבי אנוש האלוף אלעזר שטרן הורה להסיר תשדיר זה משידורי גלי צה"ל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully