וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע זורם

ענת קם

21.11.2007 / 0:48

חברי ועדת הכלכלה של הכנסת החליטו כי שידורי ערוץ טבע הדברים ימשכו עד להגעה להסדר עם HOT

ועדת הכלכלה של הכנסת החליטה לאפשר את המשך שידורי ערוץ טבע הדברים ב- HOT. בדיון שהתקיים היום בעקבות פנייתו של חבר הכנסת יוסף שגל מסיעת ישראל ביתנו, הוחלט כי על הערוץ וחברת הכבלים לשוב לשולחן המשא ומתן לקראת הגעה להסדר כספי שיאפשר את המשך השידורים וכי עד להגעה להסדר זה, לא תפגע פעילות הערוץ.

לאחרונה קבע שר התקשורת, אריאל אטיאס, סכום של שניים וחצי מיליון שקלים כסכום המקסימלי שחברת HOT יכולה לדרוש מערוץ טבע הדברים עבור תשתיות לשידורו. לאור זאת, פנה הערוץ שמשדר הפקות מקור ואינו ניזון כלכלית מפרסומות, לבית המשפט וערער על קביעת השר. במקביל, פנתה חברת הכבלים למועצה לשידורי כבלים ולווין והודיעה כי אם לא ישולם הסכום יישקל המשך שידורו. יש לציין, כי מזה מספר שנים שהערוץ לא משודר ב- yes ואם חברת הכבלים תסיר אותו הוא לא ישודר כלל.

במקביל להליכים המשפטיים, פנו כ- 20 חברי כנסת לשר התקשורת, אריאל אטיאס, ודרשו ממנו למנוע את ירידת הערוץ. בדיון שהתקיים היום לקראת פסיקת בית המשפט הצפויה בחודש הבא, החליטו חברי ועדת הכלכלה כי שידורי הערוץ יימשכו עד להגעה להסדר עם חברת HOT. בנוסף, קראו חברי הועדה לשר התקשורת לשקול מחדש את החלטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully