וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן גרים בכיף

ענת קם

21.11.2007 / 16:49

גורמים ברשות השידור טוענים כי הרשות מבזבזת כסף רב על שיפוץ, כדי להחזיק לעוזרת המנכ”ל משרד שרוב הזמן אין בו שימוש

רשות השידור תבצע שיפוצים בעלות של מאות אלפי שקלים על מנת לשמור חדר עבור עוזרת מנכ"ל הרשות מוטי שקלאר. עוזרת המנכ"ל משמשת גם בתפקיד אחראית קידום ומעקב פרויקטים ועל כן מבקשת כי ישמר לה חדרה שבמחלקת ההדרכה.

בימים האחרונים יושב בחדר המדובר סמנכ"ל הפרוייקטים החדש של הרשות, אולם מאחר ולטענת העובדים העוזרת של שקלאר שומרת לעצמה את החדר, תיאלץ הרשות לבצע שיפוצים לטובת משרד חדש לסמנכ"ל הפרוייקטים במשרדי מחלקת ההדרכה. כמו כן יבוצעו שיפוצים בחדרים אחרים אליהם יעברו אנשים ממחלקת ההדרכה לאחר מעברו של סמנכ"ל הפרוייקטים למשרדו החדש.

עובד רשות השידור אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "זה פשוט חלם. למה צריך לשפץ שלושה חדרים בשביל לשמור על חדר של עוזרת המנכ"ל, שבכלל יושבת במקום אחר וקבעה בעלות על החדר הזה בטאבו? שומרים את החדר הזה נעול למקרה שיום אחד היא תחליט לעבור לשבת פה."

רשות השידור: טבעי שמי שמתבקש לעבור משרד אינו מרוצה

מרשות השידור נמסר בתגובה לדברים: מרכז ההדרכה ברשות ממוקם כיום, באופן זמני בלשכתו של סמנכ"ל הפיתוח של רשות השידור משרה שלא אוישה עד לאחרונה.

עם מינויו של סמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיות, מתבקשת העתקת מרכז ההדרכה לחדרים אחרים בבנין הנהלת רשות השידור, על מנת לפנות לסמנכ"ל את לשכתו. במרחב החדרים נכללים גם חדריהם של מנהלת לשכתו, אחראית קידום ומעקב פרויקטים, ראש יחידת המשדרים וארכיב.

אחראית קידום ומעקב פרויקטים, ממלאת מזה שנתיים וחצי גם את תפקיד עוזרת המנכ"ל. עיקר עבודתה מבוצעת מלשכת המנכ"ל אך מעת לעת היא משתמשת גם במשרדה, שם מרוכזים כמובן כל המסמכים הקשורים לתפקידה. אם מתוך השאלה משתמע כאילו יכול סמנכ"ל פיתוח וטכנולוגיות של רשות השידור להסתפק במשרד של אחראית קידום ומעקב פרויקטים ששטחוו 8 מ"ר, הרי שהשואל אינו יודע מה הוא אומר.

אך טבעי הוא שכל מי שמתבקש לעבור למשרד אחר אינו מרוצה. במרכז ההדרכה הועלו דרישות מינימליות (איטום) להתאמת המשרדים החדשים לצרכיהם. לא המשרדים הנוכחיים ולא החדשים מתאימים למרכז הדרכה.

אין כל קשר בין חדרה של עוזרת המנכ"ל לבין השיפוצים שדורש מרכז ההדרכה לבצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully