וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצועה

ענת קם

22.11.2007 / 11:34

תכנית צהריים לקוטנר, מגזין אורבני עם מושיק גלאמין וספי ינקו, מדריך לארועים תרבותיים ומבזקי פנאי. תכניות חדשות ברדיו תל אביב

רצועות שידור חדשות ברדיו תל אביב: בינואר תעלה תכנית הצהרים החדשה של יואב קוטנר, מנהל מחלקת המוזיקה והעורך המוזיקלי הראשי של התחנה.

בימים ראשון עד חמישי, בשעה 09:30, לאחר תכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, תשודר התכנית 'תפתחו יומן': מדריך יומי תל אביבי בן חצי שעה, שיסקר את כלל האירועים וההתרחשויות הצפויים באותו יום בעיר. את התכנית תגיש סטלי סולמונוב. במדריך ישולבו מדי יום פינות קבועות של אנשי תוכן מובילים ובולטים מתחום התרבות מאתר האינטרנט YNET וממגזין 'פנאי פלוס'.

זמן תל אביב

ספי ינקו ומושיק גלאמין יגישו בין השעות 10:00-12:00, את 'לב תל אביב'- מגזין לחיים האורבניים, שיכלול תכנים ואייטמים הקשורים בתרבות, על כל גווניה. התכנית, עליה דווח לראשונה בוואלה! ברנז'ה, תכלול בין היתר פינת טרנדים אופנתיים בהגשת סנדרה רינגלר, פינה שתסקור חנויות קונספט תל אביביות שנפתחו לאחרונה, פינת שתתן במה להגיגיה של תיכוניסטית תל אביבית וכן כתבות שישודרו ממוסדות תל אביביים ותיקים ומוכרים ומאירועי תרבות והשקה הנערכים בעיר.

מושיק גלאמין, בן 28, עבד בעבר במועדונים נחשבים בעיר, שימש כסטייליסט בהפקות אופנה, כתב טורים לעיתונים ומגזינים וכיום שחקן, מנחה ומגיש בטלוויזיה. ספי ינקו, משדרת רצועות מוזיקה ברדיו תל אביב מזה 6 שנים. עד לאחרונה הפיקה וערכה את תכנית הבוקר, מלמדת ומרצה במכללת הרדיו.

לאורך כל היום, מ- 11:00 בבוקר ועד שעות אחר הצהרים המאוחרות, ישודרו, בתום כל שעה, מבזקי תרבות ופנאי, במסגרת שיתוף פעולה חדש שנרקם לאחרונה בין הרדיו לבין מגזין פנאי פלוס. המבזקים יכללו את האירועים החמים בתל אביב ובאזור המרכז, המתקיימים באותו יום.

לירון תאני, מנהל התכניות של רדיו תל אביב מסר: "השקת התכניות החדשות מיישמת הלכה למעשה את שאיפתו ואופיו הייחודי של רדיו תל אביב: להיות הסאונד של תל אביב. אנחנו מאמינים בחיזוק התכנים שמעניינים את התל אביביים, ואת כל אלה שמבלים בה וצורכים בה את מנת התרבות שלהם. שיתופי הפעולה שלנו עם גופי תוכן כמו YNET ופנאי פלוס, תוך שילוב של שדרים מוצלחים מאוד, המהווים ברומטר להלך הרוח בעיר, יוכיחו שאנו מצדיקים את טענתנו- אנו השופר של העיר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully