וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה על לא מאומה

ענת קם

22.11.2007 / 14:49

למי יש משלחת יותר גדולה? מי יעבוד במתכונת גל פתוח? ומי יעשה גם שופינג במנהטן? בתקשורת האלקטרונית נערכים לועידת אנאפוליס

מערכות החדשות השונות מתכוננות לועידת אנאפוליס: במשלחת חברת החדשות של ערוץ 2 יטוסו הפרשן לענייני ערבים אהוד יערי, הכתב המדיני אודי סגל וראש דסק החוץ ערד ניר שיסקרו את הועידה מזוויות שונות. ביום שלישי תשדר חברת החדשות במתכונת גל פתוח ממספר עמדות בארה"ב. וושינגטון אנאפוליס וממקומות נוספים. גם בערוץ 2 שכרו ניידת שידור מיוחדת בתוך מתחם הדיונים באנאפוליס ובאולפן בנווה אילן יתארחו פרשנים מיוחדים.

שידורי ערוץ 10 לועידת אנאפוליס ייפתחו במוצאי שבת במשדר חדשות מיוחד שיעסוק בהכנות לועידה ויציין גם 500 יום לחטיפת החיילים רגב, גולדווסר ושליט. בחדשות 10 נערכו בפריסה מיוחדת לוועידה, בראשה יעמוד סמנכ"ל החברה והמפיק הראשי אמנון ברקאי. ניידת שידור שנשכרה בארצות הברית תשמש אולפן מיוחד באנאפוליס, ממנו ישודרו הדיווחים, הפרשנויות והראיונות.

אנשי הערוץ שזכו בכרטיס טיסה לוועידה הם יעקב אילון, צ'יקו מנשה וצבי יחזקאלי שילווה את המשלחות הערביות לוועידה וכמובן גיל תמרי שנמצא בוושינגטון. מיקי חיימוביץ' תוביל את השידור באולפן בתל אביב. הכינוס המרכזי של וועידת אנאפוליס יתקיים ביום שלישי, ובחדשות 10 נערכים לשידור - לפניו ואחריו.

ערוץ 1, גל"צ, קול ישראל בעברית ובערבית

הכתבת המדינית איילה חסון-נשר והפרשן לענייני ערבים עודד גרנות יצטרפו לכתב בוושינגטון נתן גוטמן לסיקור משולב מאנאפוליס ווושינגטון. בנוסף, תשודר מהדורה מיוחדת של החדשות ביום שני ובימים שלישי ורביעי, לאורך כל שעות הצהריים, שידורים חיים מאנאפוליס במסגרת אולפן פתוח. כמו כן תשודר תכנית מיוחדת של "פוליטיקה" ומשדר מיוחד של מחלקת התעודה לרגל 60 שנה להחלטת החלוקה של האו"ם בהנחיית יעקב אחימאיר, שישודר מבית הסוכנות בירושלים.

לקול ישראל ידווחו מאנאפוליס הכתב המדיני שמוליק טל והכתב לענייני ערבים ערן זינגר,שיעבדו בשיתוף פעולה עם צוות הערוץ הראשון.

הכתבת המדינית של גלי צה"ל אילאיל שחר תצטרף לדרורה פרל, הכתבת בוושינגטון. בנוסף, יוצא גם הקריין גולן יוכפז לניו יורק לשידור מיוחד לציון 60 שנים להחלטת האו"ם בכ"ט בנובמבר. שידוריו מבניין האומות המיוחדות ישולבו ביומני הבוקר והערב של גלי צה"ל. במידת הצורך יצטרף יוכפז לסיקור הועידה.

סיקור נרחב לועידה יתבצע גם בשידורים בערבית, במהדורות החדשות והיומנים ברדיו ובטלוויזיה עם כתב הטלוויזיה בערבית אלי ניסן וכתב קול ישראל בערבית שמעון ארן. כמו כן יובאו פרשנים מהמגזר היהודי והערבי שילוו את השידורים. עוד מובטח משאל רחוב במגזר הערבי והפלסטיני לגבי הוועידה ותוצאותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully