וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן מקומי

ענת קם

22.11.2007 / 15:53

עובדי ערוץ 33 שנטמעו בערוץ 1 קיבלו מכתב לקוני המודיע על העברתם לחטיבת החדשות המקומיות של הרשות ודורש את תגובתם בתוך 24 שעות

ברשות השידור החליטו לגייס עובדים לחדשות המקומיות באיומי פיטורין. עובדים לשעבר בערוץ 33, שקיבלו מכתבי שימוע כחלק מהליך פיטוריהם לפני כחצי שנה, קיבלו לפני מספר ימים מכתב על העברה לחטיבת החדשות המקומיות. במכתב ההעברה לא מפורטים התפקיד הצפוי לעובדים בחטיבה החדשה, או תנאי ההעסקה שלהם. בסוף המכתב, עליו חתום יראון רופין מנהל שירותי מינהל, מתבקש העובד שקיבל אותו להביע דעתו על העברתו המתוכננת בתוך עשרים וארבע שעות. כמו כן, נכתב כי אי מתן תשובה בפרק זמן זה ייחשב כהסכמה להעברה.

ועד עיתונות-ההפקה העביר בתגובה מכתב לרופין וליורם כהן, מנהל חטיבת החדשות המקומיות, בו הוא תוקף את האולטימטום שהוצב לעובדים ודורש פנייה בדרך מקובלת ומתן פרק זמן סביר להשיב להצעה, שהיא למעשה הודעה על העברה. כזכור ביוני האחרון נשלחו מכתבי שימוע ליותר מעשרים עובדי ערוץ 33. ההחלטה על הפיטורים התקבלה בעקבות תכנית ההבראה של הערוץ, שכללה הפסקת הפקה עצמאית, אולם בסופו של דבר הקלטו העובדים בערוץ 1.

עובד ברשות השידור שקיבל את מכתבו של יראון רופין אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אומרים אצלנו, וזה כנראה מבוסס, שהליך הפיטורים נגד מי שיסכים להצעת ההעברה לחדשות המקומיות יבוטל. המשמעות היא שאומרים לעובדים של ערוץ 33 לשעבר, שכבר נקלטו בערוץ 1 והם עובדים בעלי ותק וניסיון, 'תעברו לחדשות המקומיות או שנפטר אתכם'. זה בלי לדעת בכלל מה מציעים לנו שם. איך אני יכול לדעת שלא ייקחו אותי בתור מנקה, אחרי שהייתי כתב ברשות השידור יותר מעשר שנים?"

מרשות השידור נמסר: "עובדי ערוץ 33 להם נקבע שימוע אכן התבקשו לעבור לחדשות המקומיות. הכל נעשה בתיאום עם העובדים ועם היחידות בהן הם מועסקים כיום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully