וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנובלה בע"מ

וואלה! ברנז'ה

25.11.2007 / 12:15

חברת דורי מדיה משתלטת על פארן הפקות ובכך גם על דארסט, בית הייצור לטלנובלות. רכשה 75% ממניות החברה

חברת דורי מדיה רכשה 75% ממניות פארן הפקות של דניאל פארן בסכום כולל של 1.6 מליון דולר ותאחד את אחזקותיה ב"דרסט" הפקות. בעקבות הרכישה יעלה חלקה של דורי מדיה בדרסט מ- 50% ל-87.5%.

פארן הפקות שמפיקה בין היתר את הדרמה "עבודה ערבית" לקשת מחזיקה 50% ממניות דרסט הפקות בע"מ, חברת ההפקה הגדולה בארץ לטלנובלות מקומיות שאחראית ל"בובות", "האלופה", "טלנובלה בע"מ" ועוד. 50% הנותרים מוחזקים בידי דורי מדיה גרופ. כאמור, בעקבות הרכישה יעלה חלקה של דורי מדיה בדרסט מ- 50% ל-87.5%.

עד היום, התייחסה דורי מדיה לדרסט בדוחות הכספיים המאוחדים שלה כחברה בת מאוחדת באיחוד יחסי של 50%, אולם כתוצאה מהעלייה בשיעור ההחזקה, תהפוך דרסט לחברה מאוחדת במלואה. בתשעת החודשים שהסתיימו ב-30 בספטמבר 2007, היה הרווח לפני מס של דרסט 850,000 דולר, והנכסים שלה נטו בתאריך זה היו בשווי 762,000 דולר.

פארן הפקות תמשיך להפיק דרמות קצרות, סרטים וסרטי תעודה לשוק המקומי והבינלאומי, ודרסט תמשיך להפיק דרמות, טלנובלות ודרמות יומיות מקומיות.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה: "רכישה זו מחזקת את מובילותה של דורי מדיה בשוק הטלנובלות בארץ ובעולם. העסקה משפרת את יכולות ההפקה הכוללות של הקבוצה ומרחיבה את אפשרויות החשיפה לתוכניות טלוויזיה מסוג אחר. אנו שמחים שנזכה ליהנות ממעורבותו של דניאל פארן בעסקים אלה, באמצעות המשך כהונתו כמנכ"ל פארן הפקות ודרסט.

דניאל פארן, מנכ"ל פארן הפקות ודרסט הפקות, הוסיף: "אנו מאוד שמחים על ההזדמנות להמשיך לחזק את קשרינו עם דורי מדיה, ומצפים להפיק תועלת מהסינרגיות שיניעו את פארן הפקות, דרסט ודורי מדיה קדימה כקבוצה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully