וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקטובר של אדלר חומסקי

רועי פינקלשטיין

25.11.2007 / 20:49

המשרד מוביל בדירוג המשרדים בהיקף הפרסום. ההוצאה הריאלית עמדה על כ-7.2 מיליון דולר. מקאן מוביל באינטרקטיב

אדלר חומסקי&ורשבסקי מוביל באוקטובר את טבלת משרדי הפרסום, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-7.2 מיליון דולר.­ כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. במקום השני בין המשרדים נמצא מקאן אריקסון עם סכום של כ-7.1 מיליון מיליון דולר.

אולם אם מצרפים למשרדים את הסכום שהוציאו על אינטראקטיב, מקאן אריקסון הוא זה שכובש את הפסגה עם הוצאה ריאלית של כ-8.1 מיליון דולר, ואדלר יורד למקום השני, עם כ-7.6 מיליון דולר.

המותגים הבולטים שפירסם אדלר חומסקי ורשבסקי החודש היו פלאפון שבה נערכים לקרב על הניידות, שופרסל עם חגיגת מחירים, בזק בינלאומי אינטרנט ומפעל הפיס עם קמפיין 18 המיליונרים. מקאן-אריקסון פירסם החודש, בין השאר, את סלקום עם "משהו קטן וטוב", חברת yes עם הפיצוי של פתיחת ערוצים לשלושה חודשים ומגה עם יום של שוק.

במקום השלישי בין המשרדים נמצא משרד שלמור אבנון עמיחי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-6.2 מיליון דולר ואחריו משרד באומן בר-ריבנאי, שהוביל את הרשימה בחודש ספטמבר, וירד למקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.4 מיליון דולר.

את טבלת האינטראקטיב ממשיך להוביל מקאן דיגיטל, עם פרסום בהוצאה ריאלית של כמיליון דולר. במקום השני בדירוג האינטראקטיב החודשי ממוקם כמו בחודש שעבר אידיאולוג'יק, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-840 אלף דולר.

קטגוריית הרכב הפרטי היא תת הענף המוביל החודש את הדירוג, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-5.1 מיליון דולר. תת ענף התקשורת הסלולרית ממוקם במקום השני בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.8 מיליון דולר, לעומת 4.9 מיליון דולר בספטמבר.

את טבלת המפרסמים מובילה, כמו בחודש שעבר, החברה המרכזית למשקאות קלים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.8 מיליון דולר לעומת הוצאה של כ-2.2 מיליון דולר בחודש ספטמבר.

המותגים הבולטים של החברה בפרסום החודש היו קוקה קולה באמצעות דחף, נביעות בטעם לימון באמצעות שלמור אבנון עמיחי ופאנטה באמצעות גלר נסיס. במקום השני בטבלת המפרסמים נמצאת חברת פלאפון עם הוצאה ריאלית של כ-2.4 מיליון דולר על פרסום "מסלול ללא התחייבות" שעלה באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully