וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי תודה?

ענת קם

26.11.2007 / 0:13

במעריב כועסים על כך שבתחקיר "עובדה" מיום חמישי לא ניתן קרדיט ראוי הן לעיתון והן לכתב קלמן ליבסקינד שעל כתבותיו התבסס התחקיר

במעריב התאכזבו לצפות ביום חמישי האחרון בתחקיר התכנית "עובדה" על ראש עיריית יהוד יוסי בן דוד. גורמים בעיתון טוענים, כי ב"עובדה" לא נתנו קרדיט מספיק לעיתון ולכתב קלמן ליבסקינד, שחשף את התנהלותו של בן דוד בסדרת כתבות שהתפרסמו במוסף סופשבוע.

בכתבותיו פרסם ליבסקינד תמלילי קלטות של ראש עיריית יהוד ואף חשף את מעורבותו בפרשיות שחיתות. ביום חמישי האחרון שודרה ב"עובדה" כתבתו של עמרי אסנהיים. בסיום הכתבה הודתה אילנה דיין לליבסקינד על הסיוע בהכנתה.

גורם במעריב אמר לוואלה! ברנז'ה: "מה זה תודה על סיוע בהכנת הכתבה? לא נאמר מי זה קלמן ליבסקינד ומה הוא עשה בשביל הכתבה. מישהו יכול לחשוב שהוא היה הנהג של מערכת "עובדה", או שהוא דאג להם לאוכל."

גורם שמקורב לפרשה וסייע הן לליבסקינד והן לאסנהיים סיפר לוואלה! ברנז'ה: "הם הבטיחו לי שיהיה קרדיט ראוי לקלמן ולמעריב. ראיתי את הכתבה והתאכזבתי. הכתבה הייתה מצוינת, היא זעזעה את כל הצופים, אבל מה עם פרגון ולויאליות למי שעזר לך?"

אבי זילברברג, עורך "עובדה" אמר בתגובה: "מדיניות הקרדיטים לקולגות בעובדה מאוד נדיבה. לא ניסינו להסתיר את קלמן ליבסקינד או העזרה שהוא נתן. נתנו קרדיט בולט גם לו וגם למי שסייע בהכנת הכתבה השנייה ששודרה באותה תכנית. אם נראה שזה לא הובהר דיו, נציין זאת בתכנית הבאה."

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ביום חמישי הקרוב תינתן הבהרה בנושא במהלך שידור התכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully