וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MAKO רה ב-2008?

וואלה! ברנז'ה

26.11.2007 / 17:07

מה מתכננת קשת לשנה הבאה? פחות ימי שידור, ויותר שעות שידור. פחות פורמטים קנויים ויותר יצירה מקומית. שתי רצועות חדשות ואתר

זכיינית ערוץ 2 קשת הציגה היום את התכניות הצפויות לשנת 2008. כזכור החל מה-1 בינואר מתחלפים ימי השידור בין הזכייניות וקשת עוברת לשדר בימים א'-ג'. בזכיינית מתכננים להגדיל את ההשקעה בתוכן וכן את מספר שעות השידור.

בזכיינית מסכמים בסיפוק כי שנת 2007 היתה שנה של שיאים הן בצפייה והן במכירת פורמטים לחו"ל. אבי ניר, מנכ"ל קשת אמר היום במסיבת העיתונאים כי בשנת 2008 תגדל ההשקעה בתוכן ב-15%. לדבריו, בלוח 2008 יושקעו כ– 155 מיליון שקל. בקרוב צפוייה הזכיינית להשיק גם את אתר האינטרנט החדש MAKO.

כנסו כנסו! ארז טל עובד על פורמט

התכניות הוותיקות של הזכיינית: "ארץ נהדרת", "מעורב ירושלמי", "אמאל'ה", "אמא מחליפה" ו"סופר נני". ישובו ב-2008 לעונות נוספות.

בזכיינית מתכננים השקה של רצועות פרה פריים ולייט נייט. רצועת הפרה פריים תורכב מתכניות חדשות של גיל חובב, אהרוני ושעשועון חדש של גיורא חמיצר. את רצועת הלייט נייט האקטואלית "מה קורה" בהפקת חברת החדשות ובשיתוף אתר MAKO תגיש לינוי בר גפן.

עוד תכניות על האש: "רמזור", הסדרה הקומית של אדיר מילר, הדרמה "על קצות האצבעות", שמצטלמת בימים אלה, תכנית הריאלטי "המטבח", על פי הפורמט העולמי המצליח Hell's Kitchen ובהשתתפות השף עזרא קדם. ו"כל ישראל" שעשועון חדש של ארז טל בסימן שנות ה-60 למדינת ישראל, בו תיערך לראשונה בעולם משחקי הטלוויזיה תכנית שכולה בשידור חי – גם השאלות וגם התשובות. "פולישוק" הסאטירה הפוליטית של שמואל הספרי, המיני סדרה "אלטלנה" ו"האנסמבל" של גורי אלפי – תוכנית מערכונים מקורית על זוגיות ועל זוגות צעירים.

מה בדוקו ומה למנכ"ל יש להגיד?

קשת בחרה להעמיק גם בסדרות דוקומנטאריות שליבת הווייתן הפרט והחברה הישראליים. בין הסדרות: מרתון (שם זמני), טיפול קבוצתי מתועד, בן 3 ימים, בהנחייתה של הפסיכולוגית דר' איריס רייצס (עשרת הדברות). שמונה אנשים מגיעים לסוף שבוע ארוך ונוגעים בנושא האינטימי והרגיש להם ביותר - קשר. להציל את העסק (שם זמני), צוות מומחים מגיע לעסקים שנקלעו לקשיים במקומות שונים בארץ ומסייע להם להתאושש בהשקה מחודשת לעסק. "עדות" עם איל קיציס שייצא לבדוק מה עומד מאחורי הסטיגמות העדתיות הישראליות מזווית קומית ומצחיקה. וכן סדרת דוקו בנושא גירושין ו"המרגלים" עם גיא מרוז.

אבי ניר מנכ"ל קשת: "שנת 2007 הייתה שנת שיא עבור קשת .הצלחנו להגיע לשיאים בתחומי התוכן, הצפייה והייצוא. מדובר בתופעה יוצאת דופן בעולם בה רשתות השידור מתקשות להתמודד עם החלופות הרבות שיש לצופה. גם הסרטים בהם השקיעה קשת זכו לפרסים בפסטיבלים יוקרתיים בחו"ל. אנו נמשיך באסטרטגית ההשקעה בתכן - זה כוחנו התרבותי והמסחרי וזה גם ייחודנו - להמשיך לייצר תכנים רלוונטיים לציבור הישראלי וגם לייצר תכנים שיעוררו עניין מעבר לים. קשת תמשיך לחתור ללוח מקורי ולהעדיף פיתוח עצמי של מגוון ז'אנרים על רכישת פורמטים מהעולם. מאמץ זה ישתלב עם התפיסה החדשה של אתר MAKO ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully