וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פגישה שהוחמצה באנאפוליס

29.11.2007 / 14:01

כתב מעריב לענייני ערבים עוכב לתחקור על ידי מאבטחים אמריקאים באנאפוליס לאחר שחדר את חוליית המאבטחים של אבו מאזן בנסיון להשיג ראיון עמו

כתב מעריב ג'קי חוגי הצטרף למשלחת העיתון לאנאפוליס כדי לסקר את המשלחת הפלסטינית. ביום שני בערב הגיע חוגי למלון קרלטון ריץ בו שוהה המשלחת הפלסטינאית וניסה להשיג ראיון עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

לאחר מספר שיחות עם אנשי אבו מאזן הודלף לחוגי כי הוא עתיד לצאת בצהריים לשיחה עם נשיא ארה"ב בוש. חוגי המתין לאבו מאזן ביציאה מחדרו. כשיצא יו"ר הרשות מחדרו כשהוא מוקף במאבטחים הצטרף אליהם חוגי לחוליה מבלי שאף אחד ישים לב והתלווה אליהם להליכה במשך כ-5 דקות עד שהגיעו למעלית שירות צדדית במלון, דרכה התכוונה הפמליה לרדת. גורמים באנאפוליס סיפרו לוואלה! ברנז'ה כי ברגע שנכנס אבו מאזן למעלית הדליק חוגי את מכשיר ההקלטה שלו ובעודו עומד בפתח המעלית הציג עצמו חוגי בערבית ושאל את אבו מאזן אם הוא יכול להתראיין, אבו מאזן סרב, המאבטחת האמריקאית צעקה על חוגי, דלת המעלית נסגרה וחוגי נותר בחוץ.

מספר מאבטחים לקחו את חוגי והכניסו אותו למונית שם הם החלו לתחקר אותו ולצלם אותו תוך שהם מצלמים גם את כל התעודות המזהות שברשותו. לאחר חקירה של כשעה ולאחר שבוררו כל פרטיו שוחרר חוגי. למחרת כשהגיע חוגי לסקר את הוועידה סרבו המאבטחים להכניסו לאולם ורק לאחר שיחה נוספת עם קצין הביטחון הראשי לאבטחת אישיים ולאחר שיחה נוספת עם ראש הפמליה של ראש הממשלה אושרה כניסתו.

ג'קי חוגי סרב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully