וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיף תקשורת

ענת קם

30.11.2007 / 22:29

כנס אילת - שלב המסקנות: אגודת העיתונאים בתל אביב תפעל לצרף עיתונאים צעירים לשורותיה ואף תלווה את עבודתם

אגודת העיתונאים בתל אביב תוביל מהלך לצירוף עיתונאים צעירים לאגודה, כך הוחלט בסיום כנס אילת לעיתונות שהסתיים ביום חמישי. אנשי אגודת העיתונאים החליטו, בעקבות טענות על העדר עיתונאים צעירים מן הכנס, כי צירוף עיתונאים צעירים וליווי עבודתם יתרום גם להם וגם לעיתונאים הוותיקים וכי גם המערכות תצאנה נשכרות מהעניין.

נועם גיל-אור, עובד רשות השידור וסגן יושב ראש האגודה בתל אביב אמר לוואלה! ברנז'ה: "מסקנה עיקרית מהכנס, כחלק מהדאגה למקצוע ולמעמד העיתונאי הנשחק, היא כי צירוף עיתונאים צעירים לאגודה יועיל לכל הצדדים. אגודת העיתונאים בתל אביב מאמינה בדור הצעיר."

בישיבה הקרובה של הנהלת האגודה תידון הדרך לפיה יצורפו העיתונאים הצעירים. בשלב זה נבדקת אפשרות הקמת גוף נפרד בתוך האגודה שיתמקד רק בצעירים. במקרה זה, תוקם גם ועדת חברים נפרדת שתבחן הצטרפות של כל עיתונאי צעיר על מנת לא ליצור זילות של המקצוע ולוודא כי כל כתב שיצורף הוא עיתונאי מקצועי.

נוסף על ההשקעה בדור הבא, מצטרפת האגודה למאבק על השידור הציבורי ויחד עם אנשי אקדמיה מאוניברסיטת חיפה ובראשם הפרופסור גבי וימן, תפרסם נייר עמדה בנוגע לרפורמה. נייר העמדה יהיה מבוסס על הרפורמה שבוצעה בשנות השמונים בערוץ BBC הבריטי ויכתב בשיתוף עובדי הרשות מחד והנהלתה מאידך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully