וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו ירושלים לא יצעד לבד?

ענת קם

1.12.2007 / 0:12

הרשות השניה החליטה לדחות את התאריך להגשת ההצעות למכרז בעקבות היועץ המשפטי לממשלה, בתחנה הירושלמית זועמים

ברדיו ירושלים זועמים על החלטת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לדחות את התאריך האחרון להגשת הצעות למכרז הרדיו בשלושה שבועות. לאחרונה החליטה ועדת המכרזים של הרשות לדחות את תאריך הגשת ההצעות למכרז ניהול תחנת הרדיו בעקבות הנחייתו של היועץ המשפטי לממשלה לשנות את תנאי המכרז.

במסגרת המכרזים לרדיו האזורי המתנהלים בימים אלו, קבעה הרשות השנייה כי במכרז הרדיו התורני-ספרדי ורדיו איו"ש תוכלנה להתמודד קבוצות שניהלו בעבר תחנות רדיו פיראטי, ובלבד שאינן מנהלות תחנה פיראטית עד חודש לפני תאריך הגשת ההצעות. במקביל, קבעה הרשות כי למכרז להנהלת תחנות ה "גל הראשון" ובהן רדיו ירושלים, תוכלנה לגשת קבוצות שלא היו בקשר עם תחנה פיראטית עד שנה לפני המכרז. לפני מספר שבועות קבע היועץ המשפטי לממשלה כי על הרשות להשוות את תנאי המכרז. בעקבות כך, הוחלט ברשות כי לשני המכרזים תוכלנה לגשת קבוצות שלא היו בקשר עם רדיו פיראטי עד חודש לפני המכרז.

החלטה זו שינתה את לוח הזמנים של הגשת ההצעות וגרמה לדחיית התאריך האחרון להגשת ההצעות בשבוע - עד ה-13 בדצמבר. לאחר פניות שהתקבלו ברשות בנוגע לרדיו ירושלים, ששינוי תנאי המכרז מאפשר לקבוצות נוספות להתמודד על הנהלתו, הוחלט לדחות את תאריך הגשת ההצעות לרדיו ירושלים בלבד בשלושה שבועות, עד ה 27 בדצמבר.

גורמים ברדיו ירושלים המתמודד במכרז הגיבו בזעם על החלטת הרשות: "מדובר בהליך תמוה ולא מקובל שסמוך למועד סיום המכרז מחליט גוף ציבורי לדחות את מועד ההגשה. אנו נבחן את צעדינו בימים הקרובים ומקווים שהרשות השנייה תחזור בה מהחלטתה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully