וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוצר מומנטום לדיון שכר, אל תפספסו

ענת קם

2.12.2007 / 1:23

מי עוזבת את תכנית הבוקר של קשת? מי הוא כתב הכנסת החדש של קולי"ש? מי יערוך את "המגזין" של מוסיקה 24 ומה מודפס על עמודי הניסיון של הדה יואל?

טלי רוזן, עורכת תכנית הבוקר של קשת בהגשת דני קושמרו וסיוון רהב-מאיר, עוזבת את התכנית. רוזן ערכה את התכנית בתשעת החודשים האחרונים ולדברי מקורבים לה, היא עוזבת על רקע תחושת מיצוי. רוזן ערכה בעבר את תכנית הבוקר של רשת וכן ערכה תכניות ב "רדיוס" וב- ynet. בשלב זה רוזן עדיין בוחנת כיוונים אחרים וטרם ידוע מי יחליף אותה.

טלי רוזן אמרה לוואלה! ברנז'ה: "מאוד שמחתי על ההזדמנות שניתנה לי, יש כאן צוות מצוין ופניי קדימה לדברים חדשים."

גם הדר טורוביץ', עורכת "המגזין" של ערוץ מוסיקה 24 עוזבת את תפקידה. רן לוי, שגם מגיש את התכנית לצידה של דפנה לוסטיג, יהיה מעתה העורך הראשי של התכנית.

מה ברדיו ומה בפרינט?

עוד זזים: אילן ליאור, כתב ועורך בגלי צה"ל, יתמנה לכתב פלילים של קול ישראל במקומו של רן בנימיני שיהיה מעתה הכתב בכנסת. ליאור היה הכתב לענייני בריאות ועורך מבזקים בתחנה הצבאית והוא הכתב הראשון שעובר מגלי צה"ל לקול ישראל מאז חציית הקווים של ירון דקל. רן בנימיני סיקר את תחום המשטרה בקול ישראל בחמש השנים האחרונות ובפברואר השנה אף זכה בפרס מנכ"ל רשות השידור על עבודתו.

זזים בפוטנציה: במהלך הפאנל המרכזי של כנס אילת שעסק במעמד העיתונאי, הקריא מו"ל הארץ עמוס שוקן מיסרון שקיבל ותוכנו "גל גיוסים חדש, אגרסיבי ואלים מקודמיו, שמבצע ה'מיזם' בקרב עובדי גלובס ו-TheMarker." במהלך סוף השבוע נודע כי "מומנטום", אשר כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה הינו אחד השמות שנבחנו כאפשרות לשמו של המיזם, הוא השם המעטר את עמודי הניסיון המודפסים בימים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully