וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום

ענת קם

2.12.2007 / 15:26

בזכיינית ערוץ 2 רשת הציגו היום את התכניות הצפויות להעלות על המסך ב-2008 ואת ההערכות לארבעה ימי שידור החל מינואר

זכיינית ערוץ 2 רשת הציגה היום את לוח המשדרים המתוכנן שלה לחורף 2008, לקראת המעבר לארבעה ימי שידור בימים רביעי עד שבת בהשקעה מתוכננת של 180 מליון שקל. ברשת אומרים כי השנתיים האחרונות, מאז החלה תקופת הזיכיון החדשה, היו הטובות ביותר לרשת מאז היווסדה.

בהתייחסו ליעדי רשת לשנת 2008, אמר מנכ"ל רשת יוחנן צנגן כי רשת צופה שנתח הטלוויזיה בעוגת הפרסום יגיע לארבעים אחוז ואף יותר מכך, וכי שאיפת הזכיינית היא להגיע ל 60 אחוזים מנתח זה. עוד מתכננים בזכיינית להרחיב את הפעילות באתר האינטרנט, שם ישודרו תכני הזכיינית שבעה ימים בשבוע ולא רק בימי השידור שלה בטלוויזיה.

ריקודים, חידונים, דרמה ודוקו

התכניות הוותיקות והמצליחות שתמשכנה לעונות נוספות הן הסיטקום "החיים זה לא הכל", הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", השעשועון "אחד נגד 100", "השורה התחתונה", "כלבוטק", "מרחק נגיעה" שתחשוב לעונה נוספת ותכנית הקואוצ'ינג "משפחה חורגת".

לוח השידורים החדש של רשת יכלול שני שעשועונים בפורמט מיובא: "תשיר את זה", בהנחיית גיא פינס, המבוסס על השעשועון האמריקאי Singing Bee, בו נדרשים המשתתפים לשיר את המילים הנכונות גם אם הם לא זמרים מוכשרים. והשעשועון "תוצאות האמת" בהגשת גורי אלפי, שמבוסס על The Power Of Ten, בו יידרשו המשתתפים לשער נתונים שונים על החברה הישראלית.

בגזרת הדרמות והיצירה הדוקומנטרית לא פחות מחמש דרמות מקוריות ושבעה פרוייקטים תיעודיים יעלו לשידור. "אבידות ומציאות", סדרת הדרמה המדוברת של שבי גביזון ודנה מודן על התמודדות עם סוגיות משפחתיות, "אוכלת יושביה", סדרת שכתבה רונית ויס-ברקוביץ וביים אורי ברבש על הקונפליקט הישראלי-פלסטיני דרך עיניהן של שתי שפיות, "שירות חדרים" שתציג את החיים והעבודה במלון תל אביבי מזוויתם של העובדים ה 'שקופים' של המלון, והדרמות "כפיות" ו "עד החתונה" שיעסקו בזוגיות ויחסים בצורה הומוריסטית.

בסדרות הדוקומנטריות ניתן יהיה למצוא שוב את גורי אלפי שייצא לחקור את עולם ההומור תחת הכותרת הדרמטית "לצחוק או למות", פרוייקט "אל תקרא לי שחור" בעריכת רון חכלילי שיתעמק בסוגיית הגזענות והפערים בשנות האלפיים, חיים יבין יגיש את "ערבים זה לזה", תכנית על יחסי יהודים וערבים בישראל, דנה וייס תגיש את "משפחה אובדת", סדרה על מקומה של הפרנסה בחיי המשפחה, אברי גלעד יצא מאולפן "אחד נגד מאה" וייצא לחקור את ריגושי העולם המערבי והשפעות האדרנלין על חיינו, המאמן אלון גל יגיש תכנית בה יאמן בני נוער מפנימייה בצפון הארץ. עמנואל רוזן וענת גורן יגישו את "קופסא שחורה", תכנית תחקירים חדשה.

רצועת הפרה פריים של יום שישי תורחב ותחל מהשעה 18:30 עם תכנית ארוח בהגשת רבקה מיכאלי. עינב גלילי תעלה עם תכנית חדשה והבדרן רועי לוי יגיש תכנית בה ינסה "לפתור" את בעיות הצופים בדרכים שונות ומשונות. הלהיט הגדול של רשת העונה יהיה הריאליטי למציאת כוכבי המחזמר "גריז".

מילה מצנגן וטוביהו

אילן טוביהו, משנה למנכ"ל רשת לתחום שיווק ומכירות אמר היום: "החל מחודש ינואר הופכת רשת לגורם המשמעותי ביותר בשוק הפרסום בטלוויזיה. 4 ימי שידור רצופים נותנים למפרסם אפשרויות פרסום חסרות תקדים וממקסמות את שיעורי החשיפה שלו. לוח השידורים המתפרסם כאן היום, נותן לנו פלטפורמה מצוינת לדרוש וגם לקבל מהשוק תקציבי פרסום יותר מחלקנו היחסי, וזאת בשל מוצר פרימיום שהוא צפוי לקבל".

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת: " החל מינואר רשת תהייה גוף התקשורת עם נתח השוק הגדול ביותר בישראל . המעמד הזה מחייב אותנו לא להרפות לרגע , להמשיך וליצור תוכן אטרקטיבי , דבר שיבוא לידי ביטוי בעשרות תוכניות חדשות, שישודרו בחודשים הקרובים , ועוד עשרות פרויקטים חדשים בפיתוח שנמצאים בתהליכים שונים של עבודה. לראשונה ייהנה הצופה הישראלי ביום שישי מערב שידורים מושקע ואטרקטיבי המורכב מ-4 תוכניות פריים טיים מרכזיות בערב אחד. המהפכה באה לידי ביטוי גם במצבת הטאלנטים של החברה וצירופם של כוכבי טלוויזיה פופולארים עם כוח משיכה ואיכויות בדוקות ומוכחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully