וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי במגעים לרכישת רד הד

עדי דברת

3.12.2007 / 9:22

חברת האינטראקטיב פירסמה השנה באנרים בכ-100 אלף דולר. הרכישה תחזק עוד יותר את אחיזת אדלר חומסקי בקבוצת בזק

משרד הפרסום נמצא במשא ומתן לרכישת חברת האינטראקטיב רד-הד, כך נודע ל- TheMarker.

חברת האינטראקטיב רד-הד נמצאת בבעלות משותפת של גיא פורה ועופר רושה, הבעלים של חברת רכש המדיה פרומדיה. כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, רושה מנהל משא ומתן עם אדלר-חומסקי על תפקיד מנכ"ל חברת רכש המדיה של אדלר "מדיה קום".

ייתכן כי מדובר ב"עיסקת חבילה", כך שבמידה ששני התהליכים יצאו לפועל, גם פרומדיה וגם רד-הד ימוזגו לתוך אדלר חומסקי.

תחזית זו מתאימה לרצון של אדלר-חומסקי להתרחב ולרכוש אחזקות במספר חברות אינטראקטיב. בנוסף, רד-הד עושה בקרת מדיה באינטרנט עבור לקוחות שונים, ביניהם קבוצת בזק . רכישת רד-הד תחזק עוד יותר את אחיזת אדלר חומסקי בקבוצת בזק.

מקורות בענף אמרו ל-TheMarker כי רד-הד מנהלת מגעים לרכישה עם מספר משרדי פרסום נוספים. לדבריהם, החברה חיפשה קונה במהלך השנה האחרונה.

חברת האינטראקטיב רד-הד הוקמה ב-2003, והיא אינה קשורה לאף אחד מגופי הפרסום הגדולים. החברה ממוקמת כיום בעשירייה השנייה של משרדי האינטראקטיב עם היקף פרסום בבאנרים של כ-100 אלף דולר עד כה השנה (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

על-פי נתוני רד-הד, החברה תסגור את 2007 עם מחזור מכירות של כ-2 מיליון דולר.

בין הלקוחות המרכזיים של רד-הד ניתן למצוא את: יוניליוור, פרופורציה, בנק אדנים, ערוץ AXN ועוד. בימים אלה מנהלת יוניליוור, לקוח העוגן של רד-הד, מכרז על תקציב האינטראקטיב של החברה ל-2008 המוערך בחמישה מיליון שקל. רד-הד לא מתמודדים במכרז.

אדלר-חומסקי&ורשבסקי מדורג היום כמשרד הפרסום השני בגודלו בישראל. קבוצת אדלר-חומסקי כוללת 14 חברות שונות בתחומים שונים כגון פרסום, אינטראקטיב, רכש מדיה, שיווק ישיר, מגזרים, טיפול בתקציבים קטנים ועוד. בשבוע שעבר השלימה הקבוצה את הנפקתה לציבור בבורסה בתל אביב לפי שווי 225 מיליון שקל.

גיא פורה, מנכ"ל משותף ברד-הד אישר את הידיעה ומסר: "אדלר-חומסקי פנו אלינו. אנחנו במגעים אך שום דבר עוד לא סגור".



מאדלר חומסקי סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully