וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 דקות, זוז!

ענת קם

3.12.2007 / 0:36

בתוך מספר ימים יראה אור החינמון החדש של ידיעות אחרונות "24 דקות". העיתון יחולק בצהרים ברכבת ישראל ויתבסס על תכני ynet

הגיליון הראשון של החינמון החדש מבית ידיעות אחרונות, שיקרא "24 דקות", צפוי לצאת בתוך מספר ימים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי אתמול אחר הצהריים נפגשו מו"ל ישראלי, שלמה בן צבי ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס במטרה להחיש את יציאתו לאור של פרוייקט החינמון, שיופץ על תשתית "ישראלי" ברכבת ישראל ובתחנותיה. העיתון יחולק בצהריים, במטרה להיות מעודכן יותר מגיליון הבוקר של ידיעות אחרונות. בימים אלו משלימים ערן טיפנברון, עורך החינמון וסגניתו גלית פורת את גיוס העורכים במטרה להוציא גיליון ראשון עוד השבוע.

הכתבות בעיתון תתבססנה בעיקר על מערכת החדשות של ynet. גורמים בעיתון אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי כלל התכנים של קבוצת ידיעות עומדים לרשות החינמון ולא מן הנמנע שיהיה שימוש גם בתכני המגזינים של הרשת. גורם בכיר אמר היום: "אסור שזה יהיה משהו רציני מדי, שלא יתחרה בעיתון המקורי."

ומה עם ישראלי? חינמון הרכבת המקורי יחזור לצאת במהדורת בוקר, אם כי בשלב זה לא ברור מתי. "ישראלי" ימשיך לפעול בצמוד למערכת "מקור ראשון", גם היא בבעלות "הירשמדיה" של בן צבי. הערב נודע כי בעלי החינמון העולמי "מטרו" השוודים עדיין מגלים עניין ב "ישראלי" ובמהלך 2008 עשויים להשלים את רכישת העיתון או חלק ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully