וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב "הום סנטר" יוצא למכרז

עדי דברת

5.12.2007 / 15:46

הרשת עבדה עם אדלר חומסקי למעלה מעשר שנים. תקציבה השנה - כ-4.5 מיליון דולר עד כה

תקציב הפרסום של רשת עשה זאת בעצמך "הום סנטר" יוצא למכרז - כך נודע ל- TheMarker. תקציבה של הום סנטר, מקבוצת פישמן, מטופל אצל משרד הפרסום אדלר חומסקי כבר למעלה מעשר שנים וסביר להניח כי המשרד ישתתף במכרז.

משרד פרסום נוסף שבסבירות גבוהה ישתתף במכרז הוא אריאלי פובליסיס - בין אריאלי לפישמן חיבור קרוב, שנולד מהקשר בין יוסי ירקוני, מנכ"ל אריאלי לבין ישראל דיאמנט, מנכ"ל מיוז. בשנים האחרונות אף זכה אריאלי לתואר "המשרד של פישמן" בקרב בכירי ענף הפרסום. זאת, עקב העברת תקציבי הפרסום של ביג בוקס ובסט ביי מקבוצת פישמן לאריאלי.

למעשה, כבר לפני כשנתיים פורסם ב-TheMarker כי ראשי משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי - עמוס טל-שיר (היו"ר) ויוסי ירקוני(המנכ"ל) - מפעילים לחץ על ראשי קבוצת פישמן לקבל את התקציב.

תקציב הפרסום של הום סנטר נחשב לתקציב נחשק למדי אך יש לזכור שרכישת המדיה, המהווה את הכסף הגדול, מבוצעת ישירות על ידי מיוז - חברת רכש המדיה של קבוצת פישמן.

בין אריאלי לבין מיוז קיים הסכם קניית מדיה במשותף, מה שיכול להוות פרט נוסף להעדפתם בכל הנוגע לקבלת התקציב. תקציב הפרסום של הום סנטר עד כה ב-2007 עמד על כ-4.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

מהום סנטר נמסר בתגובה: "הרשת אינה מנהלת את יחסי העבודה עם ספקיה ועם נותני השירותים שלה מעל דפי העיתון".

מאדלר חומסקי סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • הום סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully