וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור לא תחלק את ירושלים

ענת קם

5.12.2007 / 16:45

קמפיין יוזמת ז'נבה הקורא להידברות עם הפלסטינים ופתרון נושא ירושלים נאסר לפרסום בקולי"ש. הקמפיין הקורא לאיחוד העיר דווקא משודר

דוברות יוזמת ז'נבה פנתה לשפ"מ (שידור פרסומות ממלכתי) בדרישה שיאפשר העלאת קמפיין המעודד הידברות עם הפלסטינים והגעה להסכם על סוגיית ירושלים, או לחילופין יאסור את שידור הקמפיין של עמותת ירושלים אחת הקורא שלא לחלק את ירושלים, קמפיין בהשתתפות יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

קמפיין יוזמת ז'נבה נפסל לשידור בקול ישראל משום שלטענת שפ"מ הוא שנוי במחלוקת פוליטית. יוזמנת ז'נבה מוחה על כך שקמפיין ירושלים אחת אושר לשידור משום שלטענתם הוא פוליטי באותה המידה.

במכתב ששלח אתמול גדי בלטיאנסקי, מנכ"ל יוזמת ז'נבה לאברהם פרחי, מנכ"ל שפ"מ נכתב: " האדם הסביר אינו יכול לקבל קביעה כי תשדיר המצדד באחדות ירושלים אינו נתון במחלוקת פוליטית בעוד שתשדיר הקורא לחלוקתה כן נתון במחלוקת כזאת. האם המסר של יושב ראש האופוזיציה כשר בעוד המסר של ממלא מקום ראש הממשלה פסול?".

במכתב מבקשת יוזמת ז'נבה לאשר את התשדיר שלה או לפסול את זה של הימין ומציינת כי אם לא תתקבל אחת משתי החלופות היא תפנה לבית המשפט.

בשפ"מ אומרים כי הגוף שמאשר או פוסל תשדירים הוא רשות השידור ומרשות השידור נמסר: "על פי חוות דעת משפטית הפרסומת לא אושרה לשידור. יחד עם זאת, ישנה אפשרות לכל גורם שפרסומת מטעמו לא אושרה לשידור לפנות לועדת ערר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully