וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המדינה בובות

שלי גפני משתתפת כמאפרת בטלנובלה של HOT בובות. בסדרה ישנם איזכורים למדינה מילאנו, חברת האיפור שבבעלותה. מועצת הכבלים פתחה בהליך הפרה נגד HOT

המועצה לשידורי כבלים ולווין תפתח בהליך הפרה נגד HOT לאחר שהתקבלו אצלה טענות בדבר כמות גדולה של תוכן שיווקי בסדרה "בובות" .

המאפרת ודוגמנית העבר שלי גפני הופיעה לאחרונה באחד מפרקי הטלנובלה בתפקיד עצמה. במהלך הסצנה, בה מאפרת גפני את אחת הדמויות בסדרה, היא נשאלת על ידי דמות אחרת "מה הבאת ממילאנו עכשיו, חדש?" השאלה תמימה לכאורה, אולם מדובר למעשה באיזכור לחברת האיפור מדינה מילאנו, שבבעלות גפני ובעלה. בפרק אחר, מופיעות ברקע אחת הסצינות תמונות רבות מהקמפיין האחרון של מדינה מילאנו בכיכובה של גפני. יצוין כי גפני לא מופיעה בפתיח הסדרה כשחקנית קבועה ובכתוביות הסיום כתוב כי על האיפור אחראית חברת "מדינה מילאנו".

אלעד רונן, ראש אגף פיקוח ובקרה במועצה לשידורי כבלים ולווין: "יש כאן יותר מהצגת מוצר, פה מדובר ממש באלמנט פרסומי וזה חמור. אנחנו נפתח בהליך הפרה, נאפשר ל HOT להגיב בשימוע ואם יוחלט שאכן בוצעה הפרה HOT עלולה להיקנס."

מחברת HOT נמסר בתגובה: "שלי גפני משחקת את עצמה בטלנובלה בובות ומכירה מקרוב את עולם התוכן של הסדרה, כמאפרת בהווה ודוגמנית בעבר. HOT פועלת על פי הוראות הדין והרגולציה."

שלי גפני סרבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully