וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דאו ג'ונס פרש מתפקידו

6.12.2007 / 22:27

התפטרותו צפויה להיות הראשונה בסדרה של התפטרויות של בכירים בדאו ג'ונס, לקראת השלמת רכישת החברה על ידי ניוז קורפ

ריצ'רד זאנינו, מנכ"ל המו"לית של ה"וול סטריט ג'ורנל", פרש מתפקידו ביום חמישי לקראת השלמת רכישת המו"לית על ידי ניוז קורפ בשבוע הבא. , חברת המדיה של רופרט מרדוק, רכשה את דאו ג'ונס ב-5 מיליארד דולר - רכישה שעוררה זעם במערכת העיתון.

התפטרותו של זאנינו, הצפויה להיות הראשונה בסדרה של התפטרויות של בכירים בדאו ג'ונס, מדגישה את השינוי הדרמטי הצפוי לעבור על המו"לית, המוציאה לאור גם את מגזין "בארונ'ס". רכישת המו"לית על ידי ניוז קורפ, הצפויה לקבל אישור בפגישת בעלי המניות של דאו ג'ונס ביום חמישי הבא, תביא לקיצה תקופה של יותר מ-100 שנה בה שלטה על החברה משפחת בנקרופט.

זאנינו הביע רצון להישאר בדאו ג'ונס תחת בעלותה של ניוז קורפ, ולא ברור מה גרם לו לשנות את דעתו. אחת האפשרויות הסבירות שהיא שמרדוק לא הציע לו את התפקיד בו רצה. ניוז קורפ צפויה למנות בקרוב צוות הנהלה חדש לדאו ג'ונס. עם המנהלים הצפויים ללכת בעקבותיו של זאנינו נמנים סמנכ"ל הכספים, ביל פלאמר.

בהצהרת החברה, אמר זאנינו: "רופרט ואני מדברים מספטמבר על עזיבתי את החברה לאחר סגירת העסקה. אעזוב את דאו ג'ונס בידיעה כי התקופה הטובה ביותר עוד מצפה לקוראים, ללקוחות ולעובדים של דאו ג'ונס תחת הנהגתו של רופרט". מרדוק מסר בהצהרה כי הוא מבין את החלטתו של זאנינו, שמכהן כמנכ"ל החברה מאז 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully