וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שחלם גבעתי

9.12.2007 / 2:08

גיא לרר הציג במהדורת השבת של חדשות 10 קטע "אמיתי" לטענתו של שרי גבעתי. הקטע מבויים כמובן ונועד לקדם השקה של אתר אינטרנט

גיא לרר מגיש החל מהשבוע שעבר ומדי מוצ"ש פינה חדשה במהדורת השבת של ערוץ 10 הנקראת "הצינור" ובה מיטב קטעי וידאו משעשעים ומעניינים בהם ניתן לצפות באינטרנט. היום פתח את פינתו קטע של מריבה בין הדוגמנית שרי גבעתי לבין מעצב שיער. לרר הציג את הקטע כאמיתי ולשאלתה של מגישת המהדורה אושרת קוטלר ענה: "זה נראה מבוים, אבל זה אמיתי".

הקטע הגיע למערכת וואלה! ברנז'ה לפני כשבוע. מצפיה אחת בו ברור לחלוטין כי הוא מבויים. גורמים בתעשייה סיפרו לוואלה! ברנז'ה עוד בשבוע שעבר כי הקטע מבוים לחלוטין והוא נועד לקדם את השקת האתר החדש של גריפ, חברת האופנה שגבעתי היא הפרזנטורית שלה.

מקורבים לשרי גבעתי סיפרו כי סביב צילום הקטע התעורר ויכוח מכיוון שגבעתי לא הסכימה בהתחלה לשתף פעולה, אולם לבסוף השתכנעה: "לא קשה לשים לב שזה בכלל לא השיער שלה. בגריפ גם רצו שהיא תסתובב עם כובע אחרי הצילום, אבל בשבילה זה כבר היה יותר מדי והיא סרבה".

גיא לרר אמר בתגובה לדברים: "פנינו לגורמים והם אמרו לנו שזה אמיתי ואולי כדאי לבדוק למה שיקרו לנו במשרד הפרסום ולשאול אותם. אני שמח שזה מבוים ונעשה שבוע הבא פולו בתוכנית ונראה איך דבר כזה יכול לשגע את את הצופים ואני שמח שזה יוצר עניין כל העמימות הזאת, בין אם זה מבוים או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully