וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצני נגד וילנאי ומרוז

ענת קם

9.12.2007 / 17:54

נדב העצני מאיים בתביעת דיבה נגד אורלי וילנאי, גיא מרוז ורדיו 99fm על שהוצג כמי שנוהג באכזריות כלפי ניצולי השואה

עורך הדין נדב העצני מאיים להגיש תביעת לשון הרע נגד העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי, בשל מסע השתלחות שניהלו נגדו לטענתו בתכניתם ברדיו fm99. לטענתו, הוא הוזמן לעלות לשידור בתור היועץ המשפטי של החברה לאיתור והשבת נכסים של נספי השואה, אולם במקום לקיים ראיון עיתונאי הוא הוצג כמי שנוהג באכזריות כלפי ניצולי השואה וכמי שמונע מהם בעצמו כספים המגיעים להם ולדבריו לא אפשרו לו לדבר והטיחו בו עלבונות קשים ללא כל סיבה וללא כל צידוק חוקי.

במכתב שהועבר ביום שישי למרוז, וילנאי והנהלת הרדיו כותב עורך הדין אמיר רוזנברג ממשרדו של העצני: "השתלחותכם הקיצונית בעו"ד נדב העצני הנה בריונות עיתונאית לשמה. זוהי אלימות במלוא מובן המלה - רדיפה חסרת מעצורים אחרי רייטינג וסנסציה, תוך פגיעה חמורה בזכות האדם לשם טוב, ולא פחות חשוב מכך - פגיעה קשה במשלח ידו וביושרו המקצועי". בשלב זה דורש העצני פרסום התנצלות במקום ובגודל שיהיו מקובלים עליו, החל ממחר ומציין כי אף ישקול דרישת פיצוי כספי.

מרדיו 99 נמסר: "ניתן היה למנוע את העימות , אולם אנו שמחים שנעשה צדק עבור ניצולי השואה. אנו מברכים על החלטת החברה להשבת נכסי נספים בשואה להעביר כסף לניצולים נזקקים, נשמח לאפשר המשך דיון בנושא בתכניתנו המשמר האזרחי ברדיו 99".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully